عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 236 ناوگان راهداری گلستان در بارندگی های 3 روز اخیر فعالیت داشتند


236 ناوگان راهداری گلستان در بارندگی های 3 روز اخیر فعالیت داشتند

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در بارش های 3 روز گذشته استان در مجموع 236 ناوگان راهداری سبک، سنگین و نیمه سنگین اداره کل مشغول خدمات دهی و فعالیت های راهداری بودند. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان، عادل مصدقی با اشاره به فعالیت 236 ناوگان در مجموع این ۳ روز راهداری استان در سیلاب های اخیر، اظهارداشت: 468 نفرروز هم با این ناوگان به فعالیت های راهداری و خدمات رسانی اعم از لایروبی و بازگشایی راهها پرداختند.
وی افزود: امدادرسانی به 200 خودروی درگیر سیل یکی دیگر از خدمات نیروها و عوامل راهداری استان در این روزها بوده است.

مصدقی با اشاره به اینکه با توجه به بارش بیش از 100 ساعت باران شدید و وقوع سیلاب ها و آبشستگی های ناشی از آنها، سطح راههای استان هنوز لغزنده است، افزود: بارندگی های اخیر خساراتی را هم به ابنیه و رویه راهها وارد کرده که در حال بررسی قرار دارد.

وی، اولویت مهم را در هنگام بارندگی ها، باز نگهداشتن مسیرها و جاده‌های دسترسی دانست و گفت: با نزدیک شدن به فصل بارندگی، همکاران راهداری موظف هستند تنظیم رودخانه و تامین پل‌ها را انجام دهند تا ابنیه فنی کمترین مشکل را در بارندگی‌ها ایجاد کند.

به گفته مصدقی، در راستای جلوگیری از حوادث احتمالی هنگام جاری شدن سیلاب، ساخت پل و آبنما روی تعدادی از نقاط تردد در رودخانه‌های فصلی و تبدیل آبنما به پل اقدام مهمی است که برای ایمنی جاده‌ها صورت می گیرد.

از جمعه شب شاهد بارش های رگباری و وقوع سیلاب هایی در استان بودیم که براثر آن مسیرهای ارتباطی برخی مناطق استان گلستان در شهرستان های کلاله و گالیکش و مراوه تپه مسدود شد با تلاش بی وقفه راهداران و عوامل راهداری استانی و شهرستانی تمام این بازگشایی شد.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .