عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون امور بهره برداري گاز گلستان از آغازمسابقات امدادگران شركت خبر داد


معاون امور بهره برداري گاز گلستان از آغازمسابقات امدادگران شركت خبر داد

به گزارش روابط عمومي ، مهندس امين ا... قندي در اين رابطه در مصاحبه با پايگاه خبري شركت گاز استان گلستان از شروع مسابقات امدادگران خبر داد.

 وي افزود: برابر برنامه ريزي انجام شده اين مسابقات به مدت 2 روز برگزار مي شود كه اولين روز اين مسابقات در محل انبار مركزي شركت انجام شد

 مهندس امين ا... قندي تصريح كرد: روز دوم مسابقه نيز در محل سالن ورزشي شهيد گرزين شركت انجام مي شود كه در همين روز تيماي برتر مشخص و معرفي مي شوند.

وي در ادامه گفت: در اين مسابقه تعداد 6 تيم از ادارات گازرساني شامل 2 تيم از گرگان و 3 تيم از گنبد و يك تيم از كردكوي شركت كردند كه در 7 رشته آزمون عملی ، اطفاء حریق ، طناب کشی ، ابزار شناسی، دوی امدادی ، نصب کنتور و رگلاتور و دمنده با هم رقابت خواهند كرد.

مهندس قندي افزود:خوشبختانه سطح رقابت و کیفیت برگزاري اولين روز مسابقات بسيار مطلوب بوده و تيمها در نهايت آمادگي در يك فضاي صميمي و در رشته هاي مذكور رقابت سالم و دوستانه اي را به نمايش گذاشتند.

معاون امور بهره برداري گاز گلستان در خاتمه هدف ازبرگزاري اين مسابقات را سنجش ميزان توان پرسنل امداد گاز جهت خدمات رساني هرچه بهتر خواند و از حمايتهاي مديرعامل و زحمات متوليان برگزاري اين مسابقه تقدير نمود .

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .