عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سومين دوره مسابقه عملياتي _ ورزشي امدادگران گاز استان برگزار گرديد


سومين دوره مسابقه عملياتي _ ورزشي امدادگران گاز استان برگزار گرديد

  باهدف سنجش ميزان توان پرسنل امدادگران شركت گاز استان گلستان جهت خدمات رساني هر چه بهتر و مطلوبتر، سومين دوره مسابقه عملياتي _ ورزشي امدادگران گاز استان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومي ، در راستاي حفظ و ارتقاي توان عملياتي واقدامات واكنش سريع پرسنل امداد گازباني شرکت گاز استان گلستان با هماهنگي واحد امور بهره برداري وهمکاري واحد روابط عمومي و شوراي ورزشي گاز استان گلستان يک دوره مسابقه عملياتي- ورزشي امداد نجات در محل سالن ورزشي شهيد گرزين و انبار مرکزي گاز گلستان برگزار شده است .

 در سومين دوره مسابقات که بمدت دو روز با هدف بالا بردن سطح آگاهي ، سرعت عمل و دقت نيروهاي امدادي مرحله انجام شد نيروهاي شرکت کننده در اين مسابقه جهت تست آمادگي از ادارات گاز گرگان ، گنبد و کردکوي با هم رقابت دوستانه اي را برگزار نموده و ميزان آمادگي ، آگاهي، سرعت و دقت آنها در مقابله با حوادث و اقدامات واكنش سريع آنها توسط کارشناسان شرکت مورد ارزيابي قرار گرفت .

 در آغاز اين مسابقات مهندس امين ا... قندي معاون امور بهر بر داري گاز گلستان ضمن خير مقدم به مدعوين و شرکت کننده در اين مسابقات گزارش مختصري پيرامون هدف از برگزاري اين برنامه و نحوه اجرا آن ارائه نمود و گفت : هدف از تدارک اين مسابقات نوعي اعلام آمادگي در زمان مواجهه با حوادث و بحران حادث شده ذکر نمودند و انجام آن را بسيار سودمند و اقدام مناسبي در راستاي خدمات رساني و امداد رساني به مردم آسيب ديده خواند ضمن اينكه نفرات برگزيده به مسابقات كشوري گازهاي استاني در استان گيلان برگزار مي گردد اعزام خواهند شد.

 درادامه مدير عامل گاز گلستان نيز ضمن تقدير از متوليان بر گزاري اين برنامه گفت :حادثه خبر نمي‌كند و حفظ آمادگي و ارتقاي توان عملياتي پرسنل امدادگر در هر شرايط يك ضرورت بسيار مهم است.

 وي افزود: رسالت امدادگر همانگونه که مشخص است بسيار مهم بوده و حضورش در لحظات اوليه حوادث حياتي و کاملاً مشهود است که مي تواند با قابليتهاي خود و ظرفيتها موجود رسالت خود را ادا نمايد و جلوي حوادث بعدي ر ا بگيرد و يا از شدت آن بکاهد .

 مهندس صفر علي جمال ليواني هدف از برگزاري اين مسابقه را کسب مقام ندانست وگفت :اين رقابت که بصورت عملياتي - ورزشي مي باشد معياري براي ارزيابي و سنجش ميزان آمادگي ، سرعت و دقت عمل امدادگران در زمان مقابله با حوادث احتمالي و غير قابل پيش بيني دانست و همچنين امدادرساني بموقع و ارائه خدمات بهتر و سريعتر به مشترکين دانستند.

 وي خدمت رساني به مردم شريف را توفيقي بزرگ خواند و افزود : نيروهاي پر تلاش و خستگي ناپذير شرکت همواره تحت هر شرايطي با تمام توان و بدون هيچ چشم داشتي صادقانه به هموطنان شريف خدمت مي كنند و در شرايط بحراني نيز با انجام اقدامات مناسب رسالت خود را به نحو مطلوبي انجام مي دهند .

 مدير عامل گاز گلستان در خاتمه اظهار داشت: لازم است اين مسابقات را بسيار جدي بگيريم و هر سال از دوره های قبلی بهتر ظاهر شويم تا جهت حضور در مسابقات عملياتي- ورزشي امدادگران شرکت ملی گاز ایران كه در آن آمادگی نیروها در مقابل سایر استانها مورد ارزیابی قرار مي گيرد در بین استانهای مطرح کشور از لحاظ میزان آمادگی در حد قابل قبولی قرار بگيريم.

 گفتني است پس از پايان مسابقات،تيمهاي برتر مشخص و معرفي شدند كه طي مراسمي با حضور مدير عامل گاز گلستان و زرگراني معاون ايمني و آتش نشاني شهرداري گرگان از اين عزيزان با اهداي هدايايي ارزنده اي تجليل بعمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .