عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهارمین دوره مسابقه عملياتي- ورزشي امدادگران شرکت گاز استان برگزار شد

با هدف سنجش ميزان توان پرسنل امدادگر شركت گازاستان گلستان:

چهارمین دوره مسابقه عملياتي- ورزشي امدادگران شرکت گاز استان برگزار شد

 با هدف سنجش ميزان توان پرسنل امدادگر شركت گازاستان گلستان جهت خدمات رساني هر چه بهتر به مردم شریف استان، چهارمین دوره مسابقه عملياتي- ورزشي امدادگران شرکت برگزار گرديد.

 به گزارش روابط عمومي، در این دوره از مسابقات نيروهاي شرکت کننده متشکل از 6 تیم از ادارات گاز گرگان ، گنبد و کردکوي به مدت دو روز با هم رقابت کردند که در همین راستا ميزان آمادگي، آگاهي، سرعت و دقت آنها توسط کارشناسان شرکت مورد ارزيابي قرار گرفت .

 در مراسم اختتامیه این دوره ازمسابقات مديرعامل گازگلستان ضمن تقديرازمتوليان اين برنامه گفت:هدف از برگزاري اين مسابقات کسب مقام و رتبه نیست بلکه اين رقابت بصورت عملياتي -ورزشي بوده و در واقع شاخصی براي ارزيابي و سنجش ميزان آمادگي،سرعت و دقت عمل امدادگران در زمان مقابله با حوادث احتمالي وغير قابل پيش بيني وامدادرساني بموقع و ارائه خدمات بهتروسريعتربه مشترکين می باشد.

 وی اظهار داشت:حفظ آمادگي وارتقاي توان عملياتي پرسنل امدادگر درهر شرايط يك ضرورت بسيار مهم می باشد زیرا همانگونه که مشخص است رسالت امدادگران بسيار مهم بوده و حضورشان در لحظات اوليه حوادث حياتي و کاملاً مشهود است.

 مهندس صفرعلي جمال ليواني ادامه داد:انجام این مسابقات بسيار سودمند می باشد بنابراین شایسته است اين مسابقات را بسيار جدي بگيريم تا جهت حضور موفق در مسابقات عملياتي- ورزشي امدادگران شرکت ملی گاز ایران در مقابل سایر استانها نتایج خوبی کسب نمائیم.

 گفتني است پس از پايان مسابقات،تيمهاي گرگان(ب)مقام اول ،گنبد(الف)مقام دوم و گرگان(الف)نیز مقام سوم را از آن خود نمودند و کاپ اخلاق نیز به تیم کردکوی تعلق گرفت كه در مراسم اختتامیه این مسابقات از اين عزيزان تجليل بعمل آمد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .