عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري با موضوع امنيت و سلامت

در نشست مديركل كانون پرورش فكري و معاون اجتماعي نيروي انتظامي عنوان شد؛

اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري با موضوع امنيت و سلامت

اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري با موضوع امنيت و سلامت

 به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در نشست معاون اجتماعي و رئيس اداره آموزش همگاني فرماندهي نيروي انتظامي استان با مديركل كانون بر توسعه همكاري هاي دو جانبه تاكيد گرديد.

در اين نشست علي بهرامي معاون اجتماعي نيروي انتظامي ضمن بيان وظايف اين دستگاه مبني بر ايجاد نظم و امنيت اجتماعي، بر انجام فعاليت هاي فرهنگي به منظور فرهنگ سازي در سطح جامعه تاكيد كرد.

ايشان امنيت و سلامت را دو حوزه اصلي فعاليت در سال 94 برشمرده و با توجه به تقارن هفته نيروي انتظامي با هفته ملي كودك خواستار انجام اقدامات مشترك در اين زمينه شدند.

عبدالرحيم سيفي مديركل كانون نيز ضمن مهم خواندن كار نيروي انتظامي در ايجاد آرامش در جامعه، حوزه كودك و نوجوان را مهم ترين بخش جامعه در فرهنگ سازي دانسته و تصريح كرد؛ بهره گيري از ابزار جذاب فرهنگي و هنري همانند نمايش و قصه مي تواند در آگاهي بخشي به جامعه و به ويژه كودكان به عنوان آينده سازان جامعه بسيار تاثيرگذار باشد.

بهره گيري از كارشناسان نيروي انتظامي در جلسات مشاوره اي و اردوهاي استاني، چاپ و انتشار كتابچه هايي با موضوعات مورد نياز نيروي انتظامي به زبان شعر و قصه، اجراي نمايش سيار عروسكي با استفاده از كاميونت سيار، برگزاري مسابقات ادبي، نقاشي و كارت پستال سازي و توليد انيميشن از جمله مواردي بود كه در اين جلسه بر آن تاكيد گرديد.

در پايان مقرر شد نمايندگان دو نهاد نحوه تعامل و همكاري هاي فرهنگي را بررسي نموده و در قالب تفاهم نامه مشترك آن را اجرا نمايند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .