عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست شورای مشورتی جوانان پارک علم و فناوری گلستان

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

نشست شورای مشورتی جوانان پارک علم و فناوری گلستان

نشست  شورای مشورتی جوانان پارک علم و فناوری گلستان

 به مناسبت هفته دولت و در راستای ارتقای خدمات به جوانان و کارآفرینان و فناوران استان جلسه شورای مشورتی پارک علم و فناوری گلستان با حضور دکتر حسام رییس پارک علم و فناوری و سایر اعضاء برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری دکتر حسام ضمن گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه به جوانان و استفاده از نظرات آنان را یکی از الزامات موفقیت سازمان ها دانست و خواستار ایجاد روحیه خلاقیت و کارآفرینی و استفاده جوانان از استعداد های خویش و توسعه مهارت ها در آنان شد.

ایشان همچنین حمایت همه جانبه خود را از اندیشه های ظریف و دقیق جوانان اعلام داشتند و پارک علم و فناوری را حامی همه نیروهای با انگیزه و خلاق و جوانان کارآفرین استان دانستند.

در ادامه دکتر آیدانی، مشاور جوان پارک علم و فناوری گلستان ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دولت، توجه ویژه مقام معظم رهبری و دولت محترم به شرکت های دانش بنیان و فناوران و نخبگان را یک ظرفیت مهم دانستند و لزوم بررسی عمیق مسائل در پارک را توسط نیروهای جوان و خلاق پارک یکی از موارد مورد تاکید ریاست پارک دانست.

مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری گلستان در مورد لزوم ارزیابی افراد بصورت خودارزیابی و هم ارزیابی در جهت بهبود امور سخن گفت و توجه ویژه به افزایش مهارت ها و بیان مشکلات و ارائه پیشنهادات از دیگر مباحث وی بود.

همچنین اعضای دیگر شورای مشورتی نیز مواردی را بیان داشتند که از آن جمله توجه به فرهنگ سازی فناوری در استان، ارتقای سطح علمی جوانان و فناوران، لزوم توجه ویژه به نخبگان و فناوران جوان در استان از آن جمله بود.

 نشست  شورای مشورتی جوانان پارک علم و فناوری گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : پارک علم و فناوری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .