عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان


برگزاری مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان گلستان

 جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام با حضور اعضاء100درصد صاحبان سهام در سالن اجتماعات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شرکت این جلسه با هدف بررسی گزارش هیئت مدیره در خصوص صورتهای مالی سال 93 و همچنین گزارش بازرس قانونی و انتخاب بازرس قانونی برای سال مالی 94در محل شرکت برگزار گردید .

در ابتدا مهندس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته در حوزه های مختلف شرکت و عملکرد مالی در سال 93 را ارائه نمود.

وی با اشاره به مشکلات مالی در سال گذشته و سالجاری اظهار داشت باید در ارائه خدمات به شهروندان دقت نظر جدی تری داشته و با تدبیری که تا به امروز به خوبی مدیریت شده این ایام را سپری کنیم.

مدیرعامل شرکت آبفا گلستان با بیان این مطلب که عرصه امور مشترکین یک عرصه گسترده بشمار می رود افزود فرصتهای خوبی به لحاظ قانونی در امور مشترکین وجود دارد که می توانیم هم درآمدزایی و هم با مدیریت صحیح درآمد ها را کنترل نمائیم.

وی با تاکید بر کاهش هزینه های غیر ضرور خاطر نشان کرد باید توجه ویژه ای در کاهش پرت شبکه و هدر رفت آب داشته باشیم و در منابعی که بطور مستقیم میتوان آنها را بدست آورد غفلت نکنیم.

در ادامه معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت مهندسی آ ب و فاضلاب کشور که ریاست مجمع عمومی را برعهده داشت ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و دست اندر کاران ، راهکارهای اجرایی در مورد سایر اقلام ارائه نمود.

مهندس رحمتی خاطر نشان کرد با توجه تلاش های صورت گرفته توسط کارکنان شرکت آبفا گلستان امیدواریم در سالجاری مشکلی از لحاظ آب شرب نداشته باشیم.

گفتنی است در پایان صورت های مالی سال 1393 مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 829
  • کد خبر : 12509