عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد


جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

 به گزارش پایگاه خبری شرکت آبفای گلستان جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان با حضور معاون برنامه ریزی وامور اقتصادی،مدیرکل دفتر مجامع عمومی و نظارت مالی و مدیرکل دفتر اقتصادی و تعرفه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور و مدیرعامل ، معاونین و مدیران شرکت آبفای گلستان و سهامداران به منظور تصویب صورت مالی سال 95 در سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دبیر مجامع عمومی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور گفت این جلسه با هدف بررسی گزارش هیئت مدیره در خصوص صورتهای مالی سال 95 و همچنین گزارش بازرس قانونی و انتخاب بازرس قانونی برای سال مالی 96در محل شرکت انجام می شود .

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان  با اشاره به اهم عملکرد شرکت در راستای چشم انداز و استراتژی صنعت آب وفاضلاب از بهره برداری پروژه آب شیرین کن شهرهای بندر ترکمن و گمیشان در آینده نزدیک خبر داد.

به گفته مهندس محمد هادی رحمتی حجم بالای شستشوی مخازن،تعداد بالای تعویض کنتورهای خراب آب مشترکین ،کاهش هزینه های انرژی در بخش تولید و برون سپاری بخش مشترکین از فعالیت های موثر آبفای گلستان بوده است.

وی کاهش مبلغ بدهی سنوات گذشته شرکت آب و فاضلاب گلستان و کاهش بدهی برق از طریق اولویت بندی هزینه های مناطق از مهمترین تکالیف انجام شده این شرکت برشمرد.

مدیرعامل شرکت آبفای گلستان درادامه از رئیس مجمع عمومی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور پیگیری و تلاش در جهت تامین آب شهروندان از طریق منابع تحت الارضی و سدهای موجود و همچنین تامین اعتبار پروژه های فاضلاب در جهت افزایش جمعیت تحت پوشش فاضلاب را خواستارشد.

معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت مهندسی آ ب و فاضلاب کشور که ریاست مجمع عمومی را برعهده داشت ضمن تشکر از اعضای هیئت مدیره و دست اندرکاران ، راهکارهای اجرایی در مورد سایر اقلام ارائه نمود.

مهندس خشایی افزود با توجه تلاش های صورت گرفته توسط مجموعه شرکت آبفا گلستان امیدواریم در سالجاری مشکلی از لحاظ آب شرب نداشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه چرخه کوچک آب شهری باید افزایش یابد خاطرنشان کردبا توجه به عملکرد مثبت شرکت آب وفاضلاب استان گلستان باید بهبود در عملکرد شرکت ایجاد شود تا در جهت خدمت رسانی به مردم بتوانیم گام های موثری برداریم.

خشایی افزود نباید بر منابع دولتی برای اجرای طرح های آب وفاضلاب متکی بود لذا باید بدون اتکا به منابع دولتی روی پا خود بایستیم و از تمام ظرفیت ها بر رشد شرکت های آب وفاضلاب استفاده کنیم.

به گفته وی ظرفیت های قانونی خوبی در بخش مشترکین احصا و بکارگیری شده است و امیدواریم با پیگیری های همکاران در مجموعه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور در جهت اصلاح تعرفه و ضرایب شهرها در سه ماهه سال 96 گام های اساسی برداشته شود.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور ضمن قدردانی از تلاش های مدیرعامل و مجموعه کارکنان شرکت آبفای شهری گلستان به جهت تدوین بودجه مستقل و گزارش به تفکیک مناطق افزود تلاش های مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بعنوان مدیریت جهادی قابل تقدیر است.

مدیرکل دفتر اقتصادی و تعرفه شرکت مهندسی آب وفاضلاب کشور گفت:شرکت آب وفاضلاب استان گلستان بعنوان شرکت پیشرو در اجرای تبصره 3 یک تحول عظیمی در بین شرکت های آب وفاضلاب کشور ایجاد نموده که این امر با حمایت و پشتکار مدیرعامل شرکت آبفای گلستان مدیریت جهادی را در افزایش درآمدها به همراه داشته است.

مدیرکل دفتر مجامع عمومی و نظارت مالی شرکت مهندسی آبفای کشور در این جلسه خواستار انسجام و تحلیل به موقع اطلاعات صورت مالی و برنامه ریزی مشترکین  شد و افزود با توجه به بررسیهای انجام شده دارایی های ثابت آبفای گلستان عملکرد خوبی داشته و به بهره برداری رسیده است.

عضو هیئت مدیره شرکت آب وفاضلاب استان گلستان گفت شرکت آب وفاضلاب با کمک استانداری در جهت رفع مسائل مربوط به اجرا و تداوم طرح فاضلاب اقدام نموده و تلاش خواهیم کرد جهت تامین اعتبار پروژه های فاضلاب از طریق افزایش جمعیت تحت پوشش فاضلاب تصمیمات موثری گرفته شود .

گفتنی است در ادامه این جلسه هر یک از اعضاء مجمع نظرات خود را بیان نموده و در پایان صورت های مالی سال 1395 شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آب وفاضلاب استان گلستان برگزار شد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 733
  • کد خبر : 35397