عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام در آبفا گلستان


برگزاری جلسه مجمع عمومی عادی صاحبان سهام در آبفا گلستان

نشست مجمع عمومی عادی صاحبان سهام شرکت آبفا گلستان در سالن کنفرانس این شرکت با حضور اعضای این مجمع و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب گلستان ، مهندس" ابوالفضل رحیمی " گزارش مفصلی از اقدامات و تکالیف خاص هیئت مدیره به مجمع عمومی ارائه کرد و ضمن تشریح عملکرد این شرکت در سال 97 به اهداف و برنامه‌های بودجه پرداخت.
رحیمی تصریح کرد : از مباحث عمده مطرح شده در جلسه مجمع عمومی که مورد تاکید رییس جلسه نیز بود طراحی برنامه بلند مدت برای شرکت، موضوع اقتصاد در شرکت آب و فاضلاب و چالش مدیریت و درآمد و هزینه، بازنگری وضعیت موجود و شناسایی راهکارهای جدید برای افزایش درآمد از طریق پایش مشترکین و منابع جدید درآمدی با استفاده از ظرفیت های قانونی، توجه به توسعه بازار در بخش فاضلاب و استفاده از سرمایه گذاری انجام شده برای واگذاری انشعاب به مشترکینی که تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار نگرفته اند را می توان عنوان کرد.
 سرپرست آبفا گلستان اظهار داشت :  از دیگر موارد مطروحه، برنامه ریزی برای کنترل هزینه ها و کاهش قیمت تمام شده علی الخصوص در بخش فاضلاب، ساماندهی و بهره برداری مؤثر و مفید از قراردادهای منعقده در بخش حجمی و جلوگیری از انباشت نیروهای حجمی بود.
 درپایان این جلسه آقای مهندس گیاهی معاون منابع انسانی و پشتیبانی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در خصوص فعالیت های انجام یافته ، عملکرد مطلوب ، زحمات و تلاش های مدیران و پرسنل شرکت تشکر و قدردانی نمودند .
لازم به ذکر است در این جلسه که در شرکت آبفا استان گلستان برگزار شد ، مهندس "ابوالفضل رحیمی” به عنوان سرپرست شرکت، مهندس "سید منصور هاشمی"به عنوان قائم مقام ، محمد کردکتولی "معاون مالی و پشتیبانی و مشاورین و معاونین بهره برداری ، مشترکین، برنامه ریزی و نیز تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت حضور داشتند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 375
  • کد خبر : 63897