عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نشست هم اندیشی و ساماندهی حمل و نقل سیمان در استان گلستان

در اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان برگزار شد:

نشست هم اندیشی و ساماندهی حمل و نقل سیمان در استان گلستان

نشست هم اندیشی و ساماندهی حمل و نقل سیمان در استان گلستان

 جلسه هم اندیشی و ساماندهی حمل و نقل سیمان در استان با حضور مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان، فرمانداری شهرستان گالیکش، مدیر عامل کارخانه سیمان پیوند گالیکش، اتحادیه حمل و نقل بار استان، انجمن صنفی رانندگان باری گنبد کاووس، مدیران شرکت های حمل و نقل بار حوزه گالیکش و نماینده رانندگان در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه ها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهدی میقانی مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان در ابتدای اين نشست از تعامل موجود فیما بین بخش حمل و نقل و کارخانه سیمان در خصوص حل مسائل قدردانی نموده و از آن به عنوان نوعی همزیستی مسالمت آمیز نام برد که این همدلی در شرایط موجود در تولید و حمل سیمان ارزنده بوده و در نهایت منجر به پایداری و دوام طرفین خواهد شد.

در ادامه آقای رئیسی مدیر عامل کارخانه سیمان پیوند گالیکش ضمن اشاره به کاهش تقاضا نسبت به سیمان در بازارهای هدف گزارشی مختصر از وضعیت کلینگر موجود، میزان تولید، فروش و رقابت موجود در بازار ارائه کرده و سپس هر یک از اعضاء حاضر رئیس اتحادیه بار، مدیران شرکت های حمل و نقل کالا و رانندگان نقطه نظرات ، مسائل و درخواست های خود رار مطرح کردند که اهم آن مربوط به بازنگری نرخ و کاهش جابجایی سیمان از کارخانه بود.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان در ادامه گزارشی از وضعیت حمل و نقل سیمان به استناد سامانه آنلاین کنترل بارنامه اداره کل ارائه کرده و افزود: با توجه به گزارش 5 ماهه امسال حدود 210 هزار تن سیمان از پیوند گالیکش به سایر نقاط درون و برون استانی جابجا شده که این تناژ نسبت به مدت مشابه در سال 1393 کاهش 53 درصدی را نشان می دهدکه این آمار نشان عدم موفقیت در بازار فروش این محصول دارد که کاهش تقاضا علاوه بر نرخ فروش محصول بر روی نرخ حمل ونقل نیز اثر کاهشی گذاشته است که لازم است همه اضلاع دخیل در این فرآیند با مشارکت هم این موضوع را حل نمایند که برای همین منظور تصمیماتی به شرح ذیل اتخاذ شد:

-همدلی و تعامل با نگاه حل مسئله بین بخش حمل و نقل و کارخانه سیمان. –تکمیل و درج اطلاعات صحیح و واقعی هنگام صدور بارنامه از سوی شرکت ها. –بازنگری نرخ حمل و نقل و نزدیک شده به نرخ منطقی و فنی با توجه به عرضه و تقاضا. –نقش محوری بخش خصوص به اصل توافق در حمل و نقل به عنوان یک اصل مترقی و پیشرفته .

 نشست هم اندیشی و ساماندهی حمل و نقل سیمان در استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .