عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان آغاز شد

با حضور مدیرکل راه و شهرسازی:

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان آغاز شد

هفتمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان گلستان آغاز شد

هفتمین دوره از انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه با حضورمدیرکل راه و شهرسازی و رئیس دستگاه نظارت بر این دوره از انتخابات استان در حوزه انتخابی شماره یک (گرگان)،همزمان با سراسر کشور به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علی بخش رستمی" در مراسم آغاز به کار این دوره از انتخابات در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، گفت: هفت هزار و 903 نفر عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند که امروز (پنجشنبه) همزمان با سراسر کشور از میان 56 داوطلب حائز شرایط 11 نفر را به عنوان اعضای اصلی و یک نفر را در شش رشته معماری، برق، مکانیک، شهرسازی، عمران و نقشه برداری به عنوان عضو علی البدل هیات مدیره این سازمان انتخاب می کنند.

به گفته وی، برای این دوره از انتخابات دو حوزه انتخابی شماره یک (گرگان- اداره کل فنی و حرفه ای) و شماره دو در (گنبدکاووس- دانشگاه آزاد اسلامی)تدارک دیده شده است.

رستمی ادامه داد: هفتمین دوره از انتخابات نظام مهندسی استان تا ساعت 17 عصر طبق برنامه ادامه دارد و در صورتی که موفق به اخذ رای تمام داوطلبین نشدیم با کسب اجازه از وزارت راه و شهرسازی ساعت اخذ رای را تمدید خواهیم کرد.

ویدر پایان اظهار امیدواری کرد که با توفیق خداوند و برای حفظ امانت مردم که رهنمود مقام عالی وزارت است، انتخاباتی سالم و بدون مشکل برگزار نماییم.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .