عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اختتامیه جشنواره فیلم سبز با موضوع آب


اختتامیه جشنواره فیلم سبز با موضوع آب

اختتامیه جشنواره فیلم سبز با موضوع آب

 مراسم اختتامیه فیلم سبز با موضوع آب در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک ویلاشهر برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان این مراسم که با حضور مهندس شکیبافر رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این شرکت و عبدالرحیم سیفی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و تنی چند از فرهنگیان و دانش آموزان مدارس برگزار شد، از چند اثر برتر در این جشنواره رونمایی شد.

 مهندس شکیبافر در این مراسم گفت: دوران كودكي بهترين زمان براي يادگيري وفرهنگ سازي مي باشد وهدف از اجراي این جشنواره آشنايي هر چه بيشتر دانش آموزان با اهميت آب واستفاده صحيح آن درزندگي روزمره آنان مي باشد.

 وی تصریح کرد: کودکان و نوجوانان سفیران مصرف بهینه آب محسوب می شوند و می توانند آموخته های خود را به خانواده ها انتقال داده و به این واسطه جامعه گام های اساسی در کاهش مصرف آب بردارند.

در ادامه این مراسم عبدالرحیم سیفی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان افزود:از جمله نکاتی که آموزش آن به نظر ضروری می رسد ، آموزش مصرف صحیح و بهینه ی نعمت های خدادادی می باشد. از جمله این نعمت ها که نقش مهم و حیاتی در زندگی ما ایفا می کند ، آب می باشد که بدون آن زندگی امری محال می باشد.

 امروزه در کتاب های درسی ، در مورد صرفه جویی و جلوگیری از اسراف احادیث و روایات زیادی گنجانده شده است که معلمان می توانند نکات مهم و اساسی را در این زمینه آموزش دهند.

در پایان این جشنواره از سرکار خانم ها علیمردانی ،فرمانی ،ترمیمی،کابوسی،زاهدی وآقای دهباشیان تهیه کنندگان 6 فیلم برتر با موضوع آب با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .