عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مدیر آب وفاضلاب گنبد خواستار همکاری نیروی انتظامی برای قطع انشعابات غیر مجاز شد


مدیر آب وفاضلاب گنبد خواستار همکاری نیروی انتظامی برای قطع انشعابات غیر مجاز شد

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان گلستان مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گنبد خواستار همکاری نیروی انتظامی برای جمع آوری و قطع انشعابات غیر مجاز شد .

احمد ابراهیمی در چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان گنبد که در محل فرمانداری برگزار شد افزود کمبود منابع تامین ، هزینه بسیار بالای تولید،انتقال و توزیع ، شرکت های آب وفاضلاب را با چالش جدی مواجه نموده و از طرف دیگر پایین بودن نرخ آب بهاء از یک طرف و عدم همکاری برخی شهروندان در پرداخت آب بهاء و ما به التفاوت حقوق انشعاب را از دیگر مشکلات این شرکت ها برشمرد.

وی خاطر نشان کرد با توجه به نرخ بالای قیمت تمام شده آب و خشکسالی اخیر متاسفانه در برخی روستاهای حومه شهر که تحت پوشش اب و فاضلاب شهری می باشند ، مشاهده شده برخی مشترکین دارای انشعاب غیر مجاز بوده و جهت آبیاری باغهایی به مساحت 500 متر مربع از آب شرب استفاده می نمایند.

مدیر امورآب وفاضلاب منطقه گنبد تصریح کرد: مصارف و برداشت های غیر مجاز از شبکه و عدم رعایت نکات فنی و ایمنی در اینگونه انشعابات ، بهداشت و سلامت ساکنین مجاور و دیگر مشترکین در معرض خطر می اندازد.

احمد ابراهیمی با بیان این مطلب که بخشداری مرکزی ،دهیاران و نیروی انتظامی در راستای این طرح به کمک شرکت آب وفاضلاب بیایند افزود همکاری و همیاری شهروندان در کنار مسئولین برای جمع آوری انشعابات غیر مجاز لازم است.

وی با اشاره مصوبات این جلسه اشاره کرد و افزود دهیاران روستاهایی که از آب لوله کشی شهری استفاده می کنند خواست در صورت مشاهده انشعاب غیر مجاز، موارد را به آب وفاضلاب شهری گزارش دهند.

مدیر امور آب وفاضلاب منطقه گنبد با اشاره به اینکه انشعابات غیر مجاز تهدیدی برای سلامت مردم می باشد گفت : این امور مشترکینی را که دارای انشعابات غیر مجاز می باشند را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

وی در پایان از نیروی انتظامی شهرستان گنبد خواست تا جهت جمع آوری و قطع انشعابات غیر مجاز آب شهری همکاری لازم را با ماموران آب وفاضلاب انجام دهند. 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب وفاضلاب شهری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 1325
  • کد خبر : 13566