عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شناسایی 347 انشعاب غیر مجاز آب شرب در مرکز استان


شناسایی 347 انشعاب غیر مجاز آب شرب در مرکز استان

 مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گرگان از شناسایی و تبدیل 347  انشعاب آب غیر مجاز به مجاز درسطح این شهرستان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس قربان غلامی با اعلام این خبر افزود: کارشناسان این امور در سطح شهر ‌و روستاهای مرکز استان با پیمایش شبکه توزیع آب با هرگونه انشعاب غیر مجاز برخورد می کنند.
مدیر امور آب و فاضلاب گرگان با اشاره به اینکه  انشعاب های غیر مجاز علاوه بر افزایش بی رویه مصرف آب موجب بروز خسارت به شبکه توزیع و تاسیسات آبفا شده است یادآورشد : مصرف آب از انشعابات غیر مجاز به لحاظ شرعی و قانونی جایز نبوده و اینگونه انشعابات منجر به اختلال در خدمت  رسانی به مشترکین, آلودگی در شبکه توزیع آب , کاهش عمر مفید شبکه های توزیع وهمچنین به دلیل برداشت های بی رویه منجر به شکستگی ها و اتفاقات و نهایتا افت فشار آب درشبکه های توزیع می‌شود .
 غلامی درادامه به دارندگان انشعابات غیر مجاز توصیه کرد قبل از کشف انشعاب غیر مجاز  از سوی کارشناسان این امور با مراجعه به امور آب و فاضلاب گرگان واحد مشترکین و تشکیل پرونده نسبت به قانونی کردن انشعاب  اقدام نمایند .
 این مقام مسئول در پایان خاطر نشان کرد : طبق قانون استفاده کنندگان از انشعابات غیر مجاز  آب به جزای نقدی وقطع انشعاب محکوم می‌شوند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .