عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگروه تخصصی تولید و تجارت حراست کل استان در فنی وحرفه ای گلستان


برگزاری کارگروه تخصصی تولید و تجارت حراست کل استان در فنی وحرفه ای گلستان

 جلسه کارگروه تخصصی تولید و تجارت حراست کل استان در اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این جلسه، رئیس کارگروه تخصصی تولید و تجارت حراست کل استان با اشاره به حمایت هایی که در قانون رفع موانع تولید مطرح شده، واگذاری امور به بخش خصوصی را از اهم موارد موثر اشتغالزا عنوان نمود.

وی گفت: ورود بانوان در حوزه آموزش های مهارتی و مشاغل خانگی می تواند در تولید و توسعه کشور بنحو مطلوبی تأثیرگذار باشد.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت های آموزش های مهارتی در استان، گفت: باید همه به این باور برسند که از اقتصاد مبتنی بر منابع باید به سمت اقتصاد مبتنی بر دانش و مهارت حرکت نمائیم و در اینصورت است که می توانیم قدم مثبتی در راستای بهبود اقتصاد کشور برداریم.

تیرانداز در ادمه به جوانب مختلف آموزش های مهارتی از جمله: مخاطبین آموزش های مهارتی،تأثیر آموزش های مهارتی در بانوان، رویکر اقتصاد مقاومتی در آموزش های مهارتی و دیگر موارد تأثیرگذار اشاره نمود.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در بخش دیگری از صحبت های خود به طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره و افزود: با مشارکت بنگاه های اقتصادی این طرح می تواند در اشتغالزایی جوانان فارغ التحصیل دانشگاهی بسیار تأثیرگذار باشد و امید آن می رود تا بنگاه های اقتصادی در مشارکت و پیشبرد این طرح همکاری لازم را دشته باشند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .