عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سامانه راه و روستا پل ارتباطي روستاييان با مسوولان


سامانه راه و روستا پل ارتباطي روستاييان با مسوولان

سامانه راه و روستا پل ارتباطي روستاييان با مسوولان

وزارت راه و شهرسازي با راه اندازي سامانه اي به نام "راه و روستا" در پايگاه اطلاع رساني خود، پل ارتباطي را ميان روستاييان با مسوولان اين وزارتخانه فراهم كرده است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، روستاييان با ورود به پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي به آدرسwww.mrud.ir و به تبع آن ادارات كل راه و شهرسازي استان ها مي توانند راه روستايي و فاصله آن تا مركز استان و شهرستان و شهر و مشخصات جغرافيايي روستاي مورد نظر را بر روي نقشه، جستجو كنند و درخواست ها، نظرات و پيشنهادات خود را به ثبت رسانند.

با ورود به اين سامانه، روستاييان حتي مي توانند جاذبه هاي توريستي و گردشگري روستاي خود را با ارسال تصاويري در معرض ديد مخاطبان قرار دهند.

اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان با اختصاص فضايي به اين سامانه در پايگاه اطلاع رساني خود به نشاني www.golestanrud.ir  امكان برقراري ارتباط مكتوب روستاييان را با مسوولان فراهم ساخته است.

از ابتداي سال 94 تاكنون با ورود 8 فقره درخواست روستاييان استان گلستان به سامانه راه و روستاي وزارت راه و شهرسازي، اقدامات لازم براي پيگيري آنها از طريق مديريت هاي مربوطه اداره كل راه و شهرسازي گلستان انجام شده است.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .