عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان گلستان برای اعزام زائرین اربعین حسینی (ع)


آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان گلستان برای اعزام زائرین اربعین حسینی (ع)

آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان گلستان برای اعزام زائرین اربعین حسینی (ع)

 جلسه کمیته حمل و نقل ستاد اربعین حسینی (ع) استان گلستان با هدف برنامه ريزي و هماهنگی جهت اعزام زائرين اربعین حسینی(ع) به مرزهای مهران و شلمچه، با حضور مدیرکل حج و زیارت، نمایندگان استانداری، فرمانداری، صنعت، معدن و تجارت و تشكل هاي صنفي بخش مسافر استان در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدی ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين نشست ضمن عرض تسلیت به مناسبت سوگواری ایام محرم و اربعین حسینی(ع) از زحمات کلیه دست اندرکاران در جابجايي زائرين سال گذشته قدرداني نموده و مهمترين اولويت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در اعزام زائرین کربلای معلی را افزايش ايمني در سفر عنوان كرده و از مديران فنی شركت ها خواست تا با جديت و دقت بيش از پيش نكات ايمني ناوگان قبل از سفر را كنترل نمایند .

مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان ضمن اشاره به دو موضوع؛ تأمین ناوگان و نرخ کرایه از آمادگي بیش از 300 (سیصد) دستگاه اتوبوس براي جابجايي زوار کربلای معلی در اربعین حسینی (ع) خبر داده و انعقاد قرارداد برای سفرهای دربستی توسط شرکت ها را بدون هماهنگی اداره کل و انجمن صنفی ممنوع اعلام کرده و تأکید کرد قرارداد ها صرفاً می بایست برای مسیر رفت تنظیم گردد و صدور صورت وضعیت منوط به رویت قرار داد می باشد و در همین راستا از مدیران کاروان ها و هیئت های مذهبی خواست تا برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از طریق انجمن های صنفی مستقر در پایانه های عمومی مسافربری اقدام نمایند .

میقانی در ادامه ضمن استماع نظرات اعضاء حاضر؛ نقاط قوت و ضعف اعزام زوار در سال قبل را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و موضوعاتی به شرح ذیل را: -اعزام بصورت یک سر برای رفت از استان انجام می شود. -مدیریت برگشت زوار از مهران با مدیریت متمرکز استان ایلام انجام می شود. - ممنوعیت پیش فروش بلیت برای 8 لغایت 18 آذر. –ممنوعیت صدور هرگونه صورت وضعیت اتوبوسی از اول آذر به مقاصد غیر از عتبات عالیات. –اولویت اعزام با زواری که در سامانه سماح سازمان حج و زیارت ثبت نام کرده اند. –تشکیل تیم های مشترک برای کنترل و نظارت. – ممنوعیت انعقاد قرار داد ناوگان استان برای ارائه خدمات در سایر استان ها. مورد بحث و بررسی و عملیاتی شدن مصوب نمودند.

 

آمادگی ناوگان حمل و نقل جاده ای استان گلستان برای اعزام زائرین اربعین حسینی (ع)


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .