عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » چهاردهمین نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در استان گلستان افتتاح شد


چهاردهمین نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در استان گلستان افتتاح شد

چهاردهمین نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در استان گلستان افتتاح شد

همزمان با هفته ایمنی در مورخ 27 آبان 94 چهاردهمین دفتر نمایندگی طرفداران جمعیت ایمنی راهها در استان گلستان افتتاح شد. مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان در مراسم متمرکز گرامیداشت هفته ایمنی که تعداد کثیری از دوستداران ایمنی راههای حضور داشتند ضمن عرض خیر مقدم گفت: درکنار اقدامات دستگاههای متولی در حوزه ایمنی اعم از فرهنگی و زیرساختی حضور فعالان عرصه آموزش و فرهنگ مردم نهاد یکی از اصلی ترین راههای نهادینه کردن فرهنگی ایمنی در بین مردم می باشد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهدی میقانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان از حضور مهندس بخارایی رئیس هیئت مدیره از فعال شدن دفتر نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها به عنوان یک تشکل مردم نهاد در استان گلستان خبر داده و گفت: تصادفات فاجعه ای بی صدا و خاموش می باشد که در کشور هر ساعت تقریبا ۲ نفر فوتی و ۳۵ نفر مصدم تحویل جامعه می دهد و این خسارت عظیم اقتصادی و اجتماعی چالشی بس بزرگ فرا روی رشد و توسعه کشور قرار دارد.

مهندس میقانی افزود: فقط کافیست بانگاهی ببینیم روزانه چه سرمایه عظیم انسانی از دست می رود، وی تاکید کرد: با یک حساب سرانگشتی و نگاهی به میانگین سن متوفیان حدود ۳۴۰هزار سال عمر سپری نشده از بین می رود و در این میان هزاران نیروی کار مولد از بین می رود، وی همچنین بیان داشت: ما با این پرسش روبرو هستیم که چه باید کرد؟ ایا وقت آن نرسیده که طرحی نو در اندازیم و همتی بایسته از خود نشان بدهیم .

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان درخاتمه افزود: امروز قرار است با افتتاح این جمعیت در سطح استان اتفاقی بیفتد و نهالی کاشته شود که نیاز به همت دارد و قرار شد جمعیت طرفدارن ایمنی راهها کشور در استان با همت همه ایجاد شود.

چهاردهمین نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در استان گلستان افتتاح شد

چهاردهمین نمایندگی جمعیت طرفداران ایمنی راهها در استان گلستان افتتاح شد


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : admin
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .