عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت رساني به همه كودكان گلستاني نيازمند عزمي استاني است

مديركل كانون پرورش فكري گلستان در كارگروه تخصصي زنان و خانواده عنوان كرد:

خدمت رساني به همه كودكان گلستاني نيازمند عزمي استاني است

خدمت رساني به همه كودكان گلستاني نيازمند عزمي استاني است

چهارمين كارگروه تخصصي زنان به رياست مديركل بانوان و خانواده استاندار و با حضور نذيري مديركل امور فرهنگي و اجتماعي استانداري و مديران كل و مشاوران امور بانوان دستگاه ها و جمعي از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سازمان مديريت و برنامه ريزي برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در اين نشست كه به موضوع بررسي مسائل و مشكلات حوزه كودكان اختصاص داشت، عبدالرحيم سيفي مديركل كانون ضمن قدرداني از مسئولين برگزار كننده اين نشست و همه آن هايي كه كودكي را خوب درك كرده و تلاش مي كنند تا با آن ها و براي آن ها سخن بگويند به تشريح برنامه ها و فعاليت هاي شاخص كانون پرورش فكري پرداخت.

سيفي از كانون به عنوان تنها نهاد تخصصي در حوزه كودك و نوجوان نام برده كه در كنار آموزش و پرورش رسالت آموزش غيررسمي بچه ها را برعهده دارد.

وي در بخش دوم از سخنانش از زبان كودكان به بيان دغدغه هاي آن ها پرداخته و بيان داشت: نگاه بچه هاي ما در مراكز فرهنگي هنري به شما مديران است كه درب كانون را بگشاييد و با يك نگاه مهربان، لبخندي صميمي و با يك سلام ساده اما گرم مهمان هميشگي قلب كوچك و صاف آن ها شويد.

سيفي تصريح كرد: بچه هاي ما اگرچه امروز كودكند و معصوم اما يقين بدانيد كه فردا بزرگند و مسئول و روزي آن ها بر همين صندلي هايي كه امروز من و شما بر آن تكيه زده ايم خواهند نشست و لذا بايد همين امروز خوب ديده شوند.

مديركل كانون گلستان در بخش ديگر از سخنانش به تشريح انتظارات كودكان و ارائه پيشنهادها پرداخته و افزود: اگرچه كودكان نيازمند توجهند اما ما نيز براي فرهنگ سازي نيازمند كار با كودكان هستيم.

ايشان داشتن عزمي استاني براي خدمت رساني به همه كودكان گلستاني را امري ضروري دانسته و بيان داشت: وجود 340 هزار كودكان و نوجوان گلستاني مي طلبد كه استاندار محترم و فرمانداران عزيز، مشاوري نيزاز جنس آن ها داشته باشند تا بتواند پيگير مطالبات واقعي كودكان و نوجوانان استان باشد.

وي گفت: در همه كشورها فرهنگ سازي از حوزه كودك آغاز مي شود و اين در حالي است كه كانون به عنوان بزرگ حوزه كودك عضو رسمي شوراي فرهنگ عمومي نيست.

مديركل كانون از تشكيل كارگروه كودك و نوجوان در استانداري، شوراي سياست گذاري كودك در صداو سيما، برگزاري جلسات شوراي اداري به همراه فرزندان در مراكز فرهنگي هنري، عضويت گروهي فرزندان كاركنان در كانون هاي پرورش فكري، اختصاص فضايي مناسب در شهرستان ها جهت ارائه محصولات كانون و برپايي فروشگاه و نمايشگاه دست ساخته هاي اعضا و مربيان به عنوان بخشي از پيشنهادها و انتظارات كانون نام برده و تاكيد كرد: مديران و مسئولين طراز اول استان ما همان قدر كه براي حوزه بزرگسال وقت مي گذارند و از افتخار آفرينان آن ها در عرصه هاي مختلف از جمله ورزشي تجليل مي كنند به فكر سپاس از كودكان و نوجواناني كه در زمينه هاي فرهنگي و هنري در عرصه هاي ملي و بين اللملي افتخار آفرين شده اند باشند.

سيفي گفت: حضور مسئولين در افتتاح جشنواره گل و گياه بسيار مهم است اما آنچه از آن مهم تر است توجه به گل هاي زندگي در سايه مشاركت جدي در برنامه هاي هفته ملي كودك و كتاب و كتاب خواني است.

ايشان در پايان با بيان بخشي از روش هاي تربيتي حضرت امام خميني(ره) كه با ابراز علاقه به نامه هايي كه بچه ها برايش مي نوشتند پاسخ مي داد به قرائت پيام كودكان پرداخت كه ما معلمان، استادان، مهندسان، پزشكان، مديران، شاعران، هنرمندان، عالمان و رهبران آينده ايم پس به ما اهميت بدهيد.

در اين نشست ضمن توزيع بروشور معرفي كانون، كليپي از فعاليت هاي شاخص كانون و نحوه تعامل با ساير دستگاه ها پخش گرديد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .