عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » كودك و دوران كودكي به دليل فرهنگ سازي براي ما مهم است

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي عنوان كرد:

كودك و دوران كودكي به دليل فرهنگ سازي براي ما مهم است

كودك و دوران كودكي به دليل فرهنگ سازي براي ما مهم است

در جلسه اي كه با حضور اعضاي شوراي معاونين آموزش و پرورش و از جمله مديركل كانون پرورش فكري برگزار شد حسين پيشقدم رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي از دوران كودكي به عنوان دوراني مهم در فرهنگ سازي یاد کرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، به منظور بررسي مسائل و مشكلات حوزه فرهنگ در جلسه اي كه با حضور اعضاي شوراي معاونين آموزش و پرورش و از جمله مديركل كانون پرورش فكري برگزار شد حسين پيشقدم رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي از دوران كودكي به عنوان دوراني مهم در فرهنگ سازي نام برده بيان داشت: همه ما مديران به دليل اين كه بخش عمده اي از زندگي خود را در حوزه كودكي گذرانده و به واسطه وجود معلمان و مربيان امروز توفيق خدمت گزاري پيدا كرده ايم بايد به فرهنگ و كودكان توجه ويژه اي داشته باشيم.

ايشان با اشاره به كمبود اعتبارات در سال 94، كمك صد درصدي به كانون را بيانگر جايگاه ويژه فرهنگ و كودك دانسته تصريح كرد: استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي، بومي سازي توليدات و توجه به برندسازي كالاهاي ايراني در بخش بازي و سرگرمي هاي مربوط به كودكان مي تواند بسياري از مشكلات اقتصادي ما را حل نمايد.

در ادامه نوراني كارشناس حوزه فرهنگي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان مشكل اساسي جامعه را فقدان نگاه فرهنگي دانسته و بر فرهنگ سازي و توجه به كارهاي فرهنگي تاكيد كرد.

در اين نشست هم چنين عبدالرحيم سيفي مديركل كانون پرورش فكري ضمن قدرداني از نگاه ارزشمند رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان و كارشناس حوزه فرهنگي اين سازمان به مقوله فرهنگ و كودكان و نوجوانان، به ارائه گزارشي از وضعيت موجود اعضا، مراكز و فعاليت هاي كانون پرداخته افزود: آنچه براي كودكان مهم است حضور مسئولين طراز اول استان در برنامه هاي فرهنگي هنري و ديدن فعاليت هاي آنهاست.

مديركل كانون توسعه كتاب خانه هاي سيار روستايي و خدمات رساني به كودكان و نوجوانان مناطق محروم را از جمله اولويت هاي كاري كانون ذكر نموده و خواستار حمايت جدي مسئولين شد.

تخصيص اعتبار لازم براي تكميل پروژه علي آباد كتول به عنوان سومين شهرستان استان با بيش از 20 هزار دانش آموز، حمايت از احداث كانون گاليكش و راه اندازي مركز نجوم از ديگر درخواست هايي بود كه توسط مديركل كانون مطرح گرديد. وي گفت: كانون پرورش فكري خواهد كوشيد تا در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال اقتصاد مقاومتي ناميده شده با اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي هنري و از طريق آشناسازي كودكان با مفاهيمي هم چون پس انداز، الگوي مصرف، صرفه جويي، مديريت خانواده، سبك زندگي ايراني و اسلامي، كالاي ايراني سهم خود را در تحقق اين شعار به خوبي ايفا نمايد. گفتني است در پايان اين جلسه پيشقدم رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي با توجه به مهم بودن خدمات رساني به بچه هاي مناطق محروم و روستايي قول مساعد داد تا بحث واگذاري خودروهاي مازاد ساير ادارات به كانون و تجهيز آن توسط شهرداري ها را پيگيري نمايد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .