عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان


معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان

معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان

در جلسه شوراي اداري اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گلستان، تكريم و معارفه مسوول حراست كانون گلستان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومي اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان گلستان، در اين مراسم كه با حضور مشاور مديرعامل و مدير دفتر مركزي حراست كانون كشور، رئيس و معاونت حراست كل استان در محل سالن اجتماعات كانون گلستان برگزار گرديد عبدالرحيم سيفي مدير كل كانون گلستان ضمن پاسداشت زحمات و همكاري هاي صميمانه زيدالله رحماني، مسئول سابق حراست كانون استان از ايشان به عنوان انساني متواضع و با قلبي مهربان و رفتاري دوستانه نام برده و با ذكر حديثي از پيامبر مهرباني (ص) محبوبيت نزد خداوند را وابسته به سودمندي براي بندگان دانسته و بيان کرد: همه انسان ها همواره در معرض امتحان بوده و بنابر آيات قرآني خداوند، فرشتگان، اعضاي و جوارح انسان ناظر بر اعمال و رفتار ما مي باشند و لذا بايد همگی براي رضای خدا كار كنيم.

مديركل كانون يكي از وظايف اصلي حراست را ايجاد امنيت فرهنگي دانسته و افزود: ايجاد فضايي آرام، دل نشين و دوست داشتني و همكاري صميمانه ساير كاركنان با مسئول حراست مي تواند رمينه رشد و بالندگي هرچه بيشتر كانون را فراهم سازد.

در ادامه مذنبي مشاور مديرعامل و مديردفتر مركزي حراست كانون ضمن قدرداني از زحمات رحماني مسئول سابق حراست با اشاره به فرازهايي از صحيفه سجاديه بهترين عيدي را نعمت عافيت و عاقبت به خيري دانسته و بيان داشت: نقش حراست به تعبيري ساده زمينه سازي عافيت در محيط هاي كاري است به شرط آن كه مسئول حراست اين جايگاه خطير را به خوبي شناخته و از دانش و مهارت لازم برخوردار شود.

ايشان با تقسيم بندي امنيت به امنيت سخت و نرم، وظيفه مسئولين حراست را ايجاد امنيت نرم يعني همان امنيت فرهنگي كه متشكل از ارزش ها، آداب و رسوم و مجموعه فرهنگ و تمدن است برشمرده و تصريح كرد: مجموعه مربيان و كاركنان مي بايست از درون به خود كنترلي دست يافته كه درفرهنگ اسلامي از آن به تقوا ياد مي شود.

در اين مراسم صفري رئيس حراست كل استان گلستان آگاهي به مسائل و ماموريت هاي فرهنگي را از جمله لوازم كار مسئولين حراست دانسته و افزود: نگاه حراست امنيتي نبوده بلكه يك نگاه فرهنگي است و لذا بايد فضايي سالم را براي پويايي و بالندگي نيروها و چهره هاي فرهنگي فراهم سازد.

ايشان افزود: ارتباط حراست با كاركنان و مديران دستگاه ها دوسويه بوده و مسئولين حراست مي بايست هموار كننده مسير حركت باشند و در اين راه اطلاعات لازم را به طور شفاف و دقيق در اختيار مديران قرار دهند.

هم چنین زيدالله رحماني و قرباني مسئولين سابق و جديد حراست كانون گلستان نيز هر يك از كانون پرورش فكري به عنوان نهادي فعال و تاثيرگذار در حوزه كودك و نوجوان نام برده و وظيفه حراست را در اين راه بسيار با اهميت برشمردند.

در خاتمه اين مراسم لوح تقدير و هدايايي از سوي مشاور مديرعامل، مدير كل كانون گلستان و رئيس حراست كل استان به رحماني اهدا شده و قرباني نيز حكم خود را به عنوان نماينده حراست ا ز مديردفتر مركزي حراست كانون كشور دريافت نمود.

 

معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان

 

معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان

 

معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان

 

معارفه نماينده دفتر مركزي حراست در كانون پرورش فكري گلستان

 


تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .