عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نماینده ولی فقیه در استان


دیدار مدیران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

دیدار مدیران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

مدیران، معاونین و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان بهمراه آخوند تایماز علاقی خیر نمونه کشوری(از روحانیون اهل سنت) و جمعی از علما و امدادگران شهرستان های ترکمن و گمیشان با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر گرگان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛ در این نشست صمیمی که به مناسبت هفته وحدت در دفتر نماینده ولی فقیه در استان صورت پذیرفت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، از روند فعالیت در حوزه های مختلف به ویژه حوزه داوطلبی و بهره مندی از ظرفیت های بالای اجتماعی در ارائه خدمات بهینه به مردم سراسر استان، گزارشی را ارائه نمود.

اکبری در ادامه افزود: با عنایت حضرت حق و مشارکت قابل توجه خیرین نمونه و داوطلب در سراسر استان توانسته ایم در گسترش فعالیت ها در حوزه پیشگیری از سرطان با ایجاد خانه های سلامت و امید و اجرای طرح حامیان سلامت و کرامت با مشارکت خیرین داوطلب و نمونه و اهدای زمین جهت ساخت و تجهیز پایگاه های امداد و نجات و استقرار شعبه جمعیت هلال احمر در شهرستان گمیشان و بسیاری از خدمات دیگر؛ قدم های شایانی را برداریم.

وی خاطر نشان کرد: در آیین نکوداشت داوطلبین و خیرین کشوری، آخوند تایماز علاقی به عنوان حامی برتر کشوری در حوزه سلامت و درمان و گلستان به عنوان استان برتر در ارائه خدمات داوطلبانه در بین تمامی استان ها منتخب شد. اینها حاصل نگردید مگر به همت و تلاش تمامی خوبان و خیرین نمونه و داوطلب گلستان که در سراسر استان همراه همیشگی جمعیت هلال احمر در نوع دوستی و دگر خواهی هستند.

در ادامه این نشست حضرت آیت الله نورمفیدی ضمن خوش آمد و تبریک ایام هفته وحدت، گفت: میلاد رسول مهربانی هارخدادی عظیم در جهان خلقت است که خداوند باری تعالی با آفرینش و مبعوث گردانیدن خاتم النبین، رحمت . مهربانی را بر تمامی جهان ارزانی داشته و کمال و سعادت و مهرورزی را در وجود نازنین حضرتش جای نموده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر گرگان در ادامه ضمن اشاره به گلستان به عنوان استانی نمونه در همدلی و نوع دوستی توسط تمامی قومیت ها، خاطر نشان کرد: در حوزه مشارکت های مردمی همواره شاهد این بوده ایم که تمامی قومیت ها احساس مسئولیت کرده و صحنه هایی عظیم را خلق نموده اند.این مورد را در تحقق فعالیت های عام المنفعه و خیریه در جمعیت هلال احمر که مرهون تلاش های شما عزیزان است، به عینه شاهد هستیم.

ایشان همچنین ضمن اشاره به مشارکت خیرین و اقشار مختلف مردم در کنار دولت در رفع مشکلات به ویژه حوزه سلامت و درمان، تصریح کرد: دغدغه همت والای شما خیرین داوطلب و برادران اهل تسنن و تشیع در ایجاد مرکزی با عنوان مرکز پیشگیری و کنترل سرطان و ساخت و راه اندازی فیزیوتراپی در شهرستان ها و ایجاد خانه های سلامت و امید، اتفاقی است نیک که در استان موجبات خیر را رقم میزند.امید که این تلاش ها همواره باعث خیر و سعادت در دنیا و آخرت گردد.

دیدار مدیران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدار مدیران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

 

دیدار مدیران و خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان با نماینده ولی فقیه در استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .