عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ارزيابي عملکرد مي تواند عاملی جهت ارتقاء سازمانها باشد

دکتر حسين پور :

ارزيابي عملکرد مي تواند عاملی جهت ارتقاء سازمانها باشد

ارزيابي عملکرد مي تواند عاملی جهت ارتقاء سازمانها باشد

 همزمان با برگزاري دوره آموزشي شاخصهاي عمومي و اختصاصي نظام ارزيابي عملکرد براي کارشناسان مديريت درمان تامين اجتماعي استان گلستان ، دکتر حسين پور سرپرست اين مديريت گفت : نظام ارزيابي عملکرد و جشنواره اي که يادگار شهيد رجايي است ، مي تواند با يافتن نقاط ضعف ، عاملي براي توسعه و ارتقاء سازمانها باشد.

در اين جلسه آموزشي ، فرهمند پورکارشناس سازمان مديريت و برنامه ريزي به تشريح برنامه ارزيابي عملکرد پرداخت و گفت : هدف از اين برنامه ، دستيابي به اهداف تعیین شده در افق 1404 کشور است و به دنبال ارتقاء کيفيت خدمات دستگاههای دولتی هستيم.

وي ايجاد نگرش کيفي در مديران و کارکنان را ضروري دانست و تاکيد کرد که افزايش کارايي و اثربخشي دولت و نيز افزايش اعتماد مردم از اهداف مهم اين ارزيابي است.

فرهمند پور افزود :تحقق دولت الکترونيک و بهره گيري از فناوريهاي نوين ارتباطي يکي از مهم ترين اهداف اين ارزيابي است ، وی صيانت از حقوق مردم و ارتقاي سلامت اداري را نتيجه آن دانست.

این کارشناس در ادامه به شاخصها ، ضرايب و مباني قانوني ارزيابي عملکرد اشاره کرد و براساس بخشنامه ها و دستورالعملهاي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رياست جمهوري ، سازمانها را مکلف به حضور در اين ارزيابي و احصاء و ارائه مستندات دانست.

همچنین مقرر است در جلسه ای دیگر طی هفته جاری جزئیات شاخصهای عمومی واختصاصی تشریح شود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .