عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جشن خانواده بزرگ شیلات گلستان برگزار شد


جشن خانواده بزرگ شیلات گلستان برگزار شد

 جشن خانواده بزرگ شیلات گلستان به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

به گزارش اداره کل شیلات استان گلستان، در این مراسم که با حضور بیش از 600 نفر از کارکنان خانواده بزرگ شیلات از سراسر استان برگزار شد، مدیر کل شیلات استان ضمن تبریک ایام ا... دهه فجر و گرامیداشت یاد امام شهدا (ره) و شهیدانی که با رشادت های خود پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند، گفت: توفیقات شیلات گلستان مرهون زحمات خانواده بزرگ شیلات استان است و تقدیر از بازنشستگان و پیشکسوتان این عرصه به معنای تقدیر از تمامی اعضای این خانواده است.

مهندس سید جواد قدس علوی شیلات گلستان را نقش آفرین در عرصه اقتصاد گلستان دانست و افزود: نقش شیلات گلستان علاوه بر توسعه اقتصادی در راستای ایجاد و رشد امنیت غذایی مردم گلستان نیز برجسته است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در عرصه پروش ماهی، خاطر نشان کرد: گلستان در زمینه پرورش میگو، خاویار، ماهیان پرورشی گرم آبی و سرد آبی و تزئینی اقدامات خوبی داشته که در آینده رشد خواهد یافت.

وی افزود: خوشبختانه شیلات گلستان توانسته است در صیانت از دریای خزر اقدامات خوبی را صورت دهد.

قدس علوی در بخش دیگری از سخنان خود به توفیقات کشور در به ثمر رسیدن برجام اشاره کرد و گفت: با همت خط شکنان دستگاه دیپلماسی کشور یقیناً تحولات مثبتی در حوزه کسب و کار رقم خواهد خورد و مشکل اشتغال جوانان تحصیلکرده با افزایش تولید و ارتباط با بازارهای جهانی کاهش خواهد یافت.

همچنین در این مراسم مدیر کل شیلات استان به بازگویی خاطراتی از دهه فجر سال 1357 و حضور مردم در فعالیت های انقلابی آن روزها پرداخت.

لازم به ذکر است در این مراسم از 24 نفر از بازنشستگان و پیشکسوتان، 2 نفر از نیروهای یگان حفاظت و 2 نفر از اعضای انجمن مشاورین جوان شیلات استان با اهدای هدایایی تقدیر شد.

گفتنی است این جشن با اجرای برنامه های شاد همچون مسابقه، اجرای سرودهای انقلابی، نمایش کمدی کودکانه، موسیقی و تئاتر همراه بود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل شیلات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 746
  • کد خبر : 17257