عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » قوانلو: 30 واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در گلستان افتتاح می شود


قوانلو: 30 واحد صنعتی همزمان با هفته دولت در گلستان افتتاح می شود

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: 30 واحد صنعتی به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر 884 هزار و 662 میلیون ریال در 9 شهرستان استان افتتاح می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان ؛ حسینقلی قوانلو در نشست خبری هفته دولت اظهار کرد: این واحدها با اشتغالزایی 617 میلیون ریال در شهرستان های گرگان، آق قلا، گنبد، مینودشت، کردکوی، آزادشهر، رامیان و کلاله به بهره برداری می رسد .

 

وی تصریح کرد: واحد پایا فولاد گرگان پارس، صنعت پایدار مبین، تعاونی صنایع تولیدی رویین صنعت گلستان ، کانساز خزر، اکسیر صنعت هیرکان، لوله سازان قدر گنبد، گلستان عصاره، توسعه غله گلستان، کشت و صنعت آریا، گل سم گرگان و صنایع آشامیدنی ارتا نوش از جمله واحدهایی هستند که در این هفته جزو واحدهای افتتاحی و یا توسعه ای هستند.

وی اضافه کرد: این واحد ها در طول هفته دولت به بهره برداری می رسد و در 8 شهریور نیز واحدهای بزرگ صنعتی استان با حضوردکتر توفیقی معاون پژوهشی وزیر صنعت و معدن و تجارت به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان در ادامه با بیان این که در صادرات غیر نفتی امسال پیش بینی 350 میلیون دلاری داشتیم و تاکنون 115 میلیون دلار نیز از این مقدار محقق شده است گفت: یکی از دلایل محقق نشدن کامل صادرات ، انتخابات افغانستان بود که به مدت 45 روز مرزهای این کشور بسته بود و بحث دیگر حضور داعش در عراق نیز موجب شد صادرات ما کاهش پیدا کند.

قوانلو در ادامه افزود: دولت طی یک سال گذشته در کنترل تورم به نقطه به نقطه از 48 درصد به 14 درصد و از رشد منفی 8 به شش یک و 9 دهم درصد رسیده است .

 وی بهبود فضای کسب و کار با سهل کردن بخشنامه ها ، افزایش سرمایه بانک ها و تبدیل بدهی شرکت های دولتی را از موارد بسته حمایت از تولید ذکر کرد .

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 992
  • کد خبر : 1730