عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رونق حمل و نقل گلستان به تعامل بيش از پيش نياز دارد

مديركل راه وشهرسازي:

رونق حمل و نقل گلستان به تعامل بيش از پيش نياز دارد

رونق حمل و نقل گلستان به تعامل بيش از پيش نياز دارد

مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به نقش و اهميت بخش حمل و نقل درتوسعه اقتصادي اجتماعي استان، گفت: تنها در سايه تعامل و همكاري بيش از پيش است كه موضوع حمل و نقل در سطوح مختلف استان بازتاب بيشتري پيدا مي كند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"ابراهيم مبارك قدم" در چهارمين جلسه شوراي هماهنگي حمل و نقل استان گلستان در سال 94 افزود: اين تعامل و همكاري بايد دو جانبه باشد در غيراين صورت با جزيره اي عمل كردن راه به جايي نخواهيم برد.

وي بابيان اينكه استان گلستان در بخش حمل و نقل از ظرفيت هاي فراواني برخوردار است، ادامه داد: شوراي حمل و نقل استان به مثابه خانواده اي است كه همه با هم بايد با همفكري و هسمويي به سمت يك هدف مشترك كه همان توسعه زيرساخت ها و رونق اين بخش است،حركت كنند.

رئيس شوراي حمل و نقل گلستان اظهارداشت: برگزاري جلسات مكرر و مستمر، استفاده از ظرفيت هاي موجود و افزايش سطح تعاملات ملي و استاني ما را با مسوولان ارشد از جمله استاندار معزز در توسعه استان يكصدا مي كند.

مبارك قدم در پايان از اعضاي شورا خواست كه برنامه هاي اجرايي خود را براي توسعه اين بخش تا پايان سال جاري ارائه كرده تا درسال آتي برنامه ريزي هاي لازم صورت پذيرد.

قبل از سخنان رئيس شوراي حمل و نقل استان، هر يك از اعضاي شورا به بيان اقدامات انجام شده و دردست اجرا و نيازمندي هاي بخش پرداختند.

ادارات كل راه و شهرسازي، حمل و نقل و پايانه ها، هواشناسي، بنادر و دريانوردي، هواپيمايي جمهوري اسلامي، راه آهن شمال شرق، آزمايشگاه فني مكانيك و خاك، مديريت فرودگاه ها، مجري كل ساخت و نظارت بر كنترل پروژه هاي راهسازي، اعضاي شوراي حمل و نقل استان گلستان محسوب مي شوند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .