عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بسیج دستگاه های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی برای پذیرایی از مهمانان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تأکید کرد:

بسیج دستگاه های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی برای پذیرایی از مهمانان

بسیج دستگاه های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی برای پذیرایی از مهمانان

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر نوروزی ویژه 95 این استان، امکانات خود را برای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران گذری از این استان در ایام تعطیلات نوروز بسیج کنند.

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان ویژه نوروز 95 وکارگروه گردشگری استان، ضمن اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای نوروز امسال، از فرمانداران گلستان خواست بعد از برگزاری انتخابات، توجه بیشتری به برنامه ریزی و آمادگی جهت ارائه خدمات بهتر به گردشگران این استان داشته باشند.

 کریمی در ادامه اذعان داشت: در راستای همگام سازی و همسان سازی دستگاه ها اقداماتی صورت گرفته که امیدواریم با همکاری و تعامل دستگاه های عضو ستاد، درکاهش هزینه ها و اجرای منسجم امور اقدامات مناسب صورت گیرد.

 وی بر ساماندهی کارتن به دست ها در استان تاکید کرد و گفت: اکنون فعالیت کارتن به دست در این استان از خود چهره نامطلوب در شهرهای استان به جا گذاشته و لازم است توسط دستگاه های مرتبط برخورد قانونی جدی با آن ها صورت گیرد.

 کریمی افزود: خانه مسافر توسط جامعه هتل داران استان گلستان فعال شده است و با استقرار کانکس مشکل به وجود آمده از سوی کارتن به دست ها را می توان رفع کرد.

 وی با بیان اینکه افرادی که گردشگر را به خانه های خود برای اسکان می برند باید مجوز دریافت کنند، همچنین بر نظافت مدارس اسکان موقت گردشگران بویژه سرویس های بهداشتی، پاکسازی محور جنگل گلستان و تنظیف محدوده پاسگاههای پلیس راه واقع در مسیر راه ها و محدوده شهرها تاکید کرد.

 مدیر کل میراث فرهنگی گلستان درپایان اظهار امیدواری کرد: با رفع نواقص سال گذشته و اقدامات مطلوب درسال جدید ، شاهد عملکرد مناسب در ستاد خدمات سفر اجرایی نوروز 95 باشیم ورضایتمندی گردشگران حاصل گردد.

 لازم به ذکر است در این نشست اجرا نشدن شیوه نامه ابلاغی وزارت نیرو در خصوص محاسبه تعرفه برق مراکز گردشگری به شکل صنعتی طرح و خواستار پی گیری و توضیح دستگاه مربوطه در استان گلستان شد.

 علاوه بر این موانع سرمایه گذار شرکت ایرانی - عمانی در ایجاد مرکز گردشگری، رفاهی، تجاری و توریستی در ساحل بندرگز مورد بررسی قرار گرفت.

 گفتنی است طرح مزبور قرار است در زمینی به مساحت 56 هکتار در منطقه ساحلی بندرگز به اجرا درآید.

 

بسیج دستگاه های عضو ستاد خدمات سفرهای نوروزی برای پذیرایی از مهمانان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .