عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزايش ارتقاي ايمني راه ها، هدف مهم راه و شهرسازي


افزايش ارتقاي ايمني راه ها، هدف مهم راه و شهرسازي

افزايش ارتقاي ايمني راه ها، هدف مهم راه و شهرسازي

مديركل راه و شهرسازي گلستان، افزايش ارتقاي ايمني راه هاي استان را از اهداف مهم اين اداره كل دانست و به مجريان پروژه هاي راهسازي و راهداري تاكيد كرد كه اين اقدام را از ضروري ترين كارهاي خود تا پايان سال جاري و در آستانه تعطيلات عيد نوروز قراردهند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در بازديد از محورهاي ارتباطي شرق استان، اظهارداشت: در سیاست های وزارت راه و شهرسازي، ایمنی جاده ها از اولویت بالایی برخوردار است و لزوم توجه به اين امر در استان نيز از موضوعات مهم است.

وي با تاكيد بر افزايش تلاش مجريان ساخت و توسعه راه ها در استان، گفت: خوشبختانه علی رغم مشکلات مالی و كمبود منابع مالي عمرانی، حجم فعاليت پیمانکاران حوزه راه و شهرسازی در طول راه هاي استان در سال جاري گسترده بوده است.

مبارك قدم، افزايش سطح تعامل و همكاري مجريان پروژه هاي راهداري و راهسازي را با دستگاههاي اجرايي مرتبط، زمينه ساز تسريع اجراي آنها بيان كرد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در پايان، پس از بررسي وضعيت پروژه ها و طرح هاي در دست اجرا در طول راه ها بويژه نقاط پرتصادف استان، پيشنهاداتي را براي اجراي بهتر و ارتقاي سطح كمي و كيفي و ايمني آنها ارائه كرد و از مجريان خواست كه تا قبل از سال جديد براي تكميل آنها و بهره مندي مردم ازمزاياي آن، نهايت اهتمام را داشته باشند.

سه راهي وآسفالت محور توسكستان، ترميم پل و روكش محور زرين گل علي آباد كتول، نقاط پرتصادف محور حسن آباد در شهرستان مينودشت،تعريض دوربرگردان كيلومتردومحور گنبد- آزادشهر، سه راهي كلاله، راهدارخانه و پروژه تعريض محور مينودشت – جنگل گلستان ازپروژه هايي بود كه مورد بازديد مديركل راه و شهرسازي گلستان قرارگرفت.

دراين بازديد، مديريت هاي ساخت و توسعه راه ها و راهداري و روساي ادارات شهرستان هاي بازديد شده و كارشناسان و پيمانكاران مرتبط، مهندس مبارك قدم را همراهي مي كردند.

از مجموع پنج هزار كيلومتر راه گلستان بيش از يكهزار و 800 كيلومتر آن در شرق اين استان شمالي قرار گرفته است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .