عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بکارگیری کلیه امکانات جهت خدمات دهی مناسب به مسافرین نوروزی

در جلسه شورای اداری شرکت نفت گلستان مطرح شد:

بکارگیری کلیه امکانات جهت خدمات دهی مناسب به مسافرین نوروزی

 بکارگیری کلیه امکانات جهت خدمات دهی مناسب به مسافرین نوروزی

 جلسه شوراي اداري شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان با حضور مدير منطقه ، معاونين ، روساي نواحي ، روساي واحدها و جمعي از كارشناسان اين شركت در سالن اجتماعات ستاد منطقه برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت منطقه گلستان، امیر بنی کریمی_مدیر منطقه در ابتدا ضمن تقدير از زحمات كليه همكاران در امر سوخترساني فصل سرما گفت : با تلاش و كوشش شما و مدیران مجاری عرضه سوخت(مایع و CNG) و کارکنان خدوم جایگاهها و رانندگان حمل و نقل فراورده های نفتی، كليه فرآيندهاي دريافت ، نگهداري و ارسال فرآورده هاي نفتي به مصرف كنندگان عمده و جز و كليه مجاري عرضه و صنايع به بهترين نحو ممكن و با بالاترين كيفيت و بدون كمترين مشكل صورت مي پذيرد.

وی با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به اهميت اين دوره از انتخابات به عنوان تبلور حماسه سياسي پیش روی مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه کشور اشاره و تاکید کرد: كليه مسوولين واحدهاي ستادي و شهرستاني جهت برگزاري انتخابات در پيش رو در زمينه هاي مختلف با ستاد انتخابات استان و فرمانداري ها هماهنگي و همكاري لازم را داشته باشند.

بنی کریمی سپس بیان کرد: با برنامه ريزي و تمهيدات صورت پذيرفته و ذخيره سازي مطلوب فرآورده هاي نفتي در انبارهاي نفت استان ، شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه گلستان آمادگي كامل براي عرضه و توزيع سوخت در ايام پاياني سال و تعطيلات نوروزي سال 95را احراز كرده و كليه امكانات در اختيار رابكار مي گيرد تا بهترين شرايط جهت سوخت رساني روان و رضايت مندي مردم عزيز و مسافرين را فراهم آورد.

وی اضافه کرد: گروه هاي عملياتي و نظارتي تحت عنوان طرح نظارت نوروزي فرآورده هاي نفتي در سطح استان از ابتداي اسفند ماه جاریعملكرد و فعاليت جايگاه هاي و مراكز عرضه سوخت را از لحاظ كيفي و كمي مورد رسيدگي قرار خواهند دادتا مشكلات احتمالي را رفع خواهند نمایند.

در ادامه جلسه نیز هر یک از همکاران به بیان مسایل و مشکلات مرتبط با حوزه فعالیت خود پرداختند که به ابهامات موجود از طرف مسوولین مربوطه پاسخهای لازم داده شد.

 بکارگیری کلیه امکانات جهت خدمات دهی مناسب به مسافرین نوروزی


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .