عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » توديع و معارفه مدير جديد حراست اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان

انتصاب در اداره كل حمل و نقل پايانه هاي استان گلستان:

توديع و معارفه مدير جديد حراست اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان

توديع و معارفه مدير جديد حراست اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان

 آيين توديع و معارفه مدير جديد حراست اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان با حضور آقاي نوری مدیر کل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، صفری مدیرکل حراست استان گلستان، نمایندگان اداره کل اطلاعات و معاون امور استان هاي حراست سازمان، مديركل حمل و نقل وپايانه هاي استان، معاونين و روساي ادارات در سالن جلسات اداره كل برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل حمل و پايانه هاي استان گلستان، مهندس مهدي ميقاني مديركل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين در اين مراسم ضمن عرض خير مقدم به ميهمانان از زحمات آقای علی زینلی مسئول پيشين حراست اداره كل قدرداني كرده و برای آقای فیروز آرمانپور آرزوی موفقیت در صیانت از نیروی انسانی و اهداف سازمانی نمود.

سپس آقای صفری مدیر کل حراست استان با اشاره به برخی از مهمترین ویژگی های مدیران حراست ادارات خواستار ایجاد امنیت، شادابی، آرامش و حفظ کرامت انسانی بوده و و رعايت تقوي الهي، ايجاد فهم مشترك براي مديران و حراست ها لازم و ضروري است درشغل مقدس حراست مقدس تمام توجهات آماده سازی شرایط مناسب برای خدمات رسانی به مردم باشد.

درادامه مراسم: آقای نوری مديرکل حراست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پيرامون شغل حراست و رعایت الگوهای اسلامی و اخلاق دینی در حوزه کاری حراست مطالبی را تبیین نموده و ضمن قدر داني از زحمات آقاي زینلی مسئول سابق حراست اداره كل، حکم انتصاب آقاي فیروز آرمان پور را بعنوان مدير جديد حراست اداره كل ابلاغ نمود .

وی ايجاد امنيت و حفظ آبرو و شخصيت و كرامت انساني پرسنل را مورد تأکید قرار داده و افزود: لازم است مدیران حراست با دقت و توجه بيشتري بر سالم سازی اداری و مالی و قرادادها نظارت نمايند، حراست ها نبايد وارد جريانات سياسي شده بايد با ایجاد تعامل و همدلی در چارچوب قوانین و مقررات و اهداف سازماني و وظایف محوله حرکت نمايند .

 توديع و معارفه مدير جديد حراست اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .