عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گرامیداشت هفته درختکاری با غرس نهال در شرکت گاز استان گلستان


گرامیداشت هفته درختکاری با غرس نهال در شرکت گاز استان گلستان

 بمناسبت گرامیداشت 15 اسفند روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی با هماهنگی امور HSE ،مدیرعامل ،ا عضای هیئت مدیره ، خانواده معظم شهداء،تنی چند از روئسا و کارکنان شرکت گازاستان گلستان چند اصله نهال را در محل محوطه اداره مرکزی شرکت کاشتند .

 به گزارش روابط عمومی ، مدیر عامل گاز گلستان با تبریک فرارسیدن روز درخت کاری و آغاز هفته منابع طبیعی گفت:همزمان با فرارسیدن 15 اسفند روز درخت کاری کارکنان شرکت در یک حرکت ملی در راستای توسعه طراوت و سر سبزی و همچنین ایجاد فضاهای سبز و طبیعی چندین اصله نهال را در محوطه شرکت غرس نموده و به استقبال بهار رفتند .

 وی افزود:خوشبختانه روز درختکاری در سال جاری بار معنوی بالایی را بهمراه داشت بطوری که کاشت هر درخت به یاد یکی از شهداء انجام گرفته و درهمین راستا در این اقدام پسندیده ،غرس درخت در محوطه شرکت به یاد و خاطره شهید این شرکت رحمت ا... گرزین مزین شده است.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی در خاتمه خاطر نشان کرد: فرهنگ درختکاری هر سال نسبت به سال گذشته از اهمیت بیشتری برخوردار بوده و بیش از پیش مورد توجه قرار می گیرد ، بنابراین ضمن افزایش این فرهنگ نیاز است با صیانت از جنگلها و عدم برداشتهای نادرست و کاشت و جایگزینی نهال های جوان این موهبت طبیعی را برای نسلهای آینده نیز حفظ نمائیم .

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .