عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازنگری عملکرد سال 94 و تدوین برنامه های سال 95

در نشست مدیر عامل و اعضای هیئت رئیسه گاز گلستان انجام شد:

بازنگری عملکرد سال 94 و تدوین برنامه های سال 95

به گزارش روابط عمومی با حضور مدیر عامل و اعضاء هیئت رئیسه شرکت گاز استان گلستان جلسه ای ویژه ای در راستای بازنگری عملکرد سال 94 و تدوین برنامه های سال 95 برگزار شد.

 در این جلسه ضمن اینکه توسعه گاز رسانی و وضعیت خدمات رسانی در سال جاری و موانع و مشکلات موجود ارائه گردید هر یک از اعضاء نقطه نظرات خود را در راستای چالشهای موجود و ارتقاء سطح خدمات قابل ارائه بیان نمودند.

 مدیرعامل گاز گلستان در این جلسه گفت:با وجود موانع و مشکلاتی که در راستای انجام تعهدات شرکت وجود داشت خوشبختانه توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و برهمین اساس درسال جاری 132 پروژه گازرسانی با هزینه ای افزون بر 446 میلیارد ریال مورد بهره بر داری قرار گرفت که 44 پروژه آن روستایی بوده است.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی تصریح کرد: از همین الان باید جهت جلوگیری از بروز مشکلات برنامه یزی نموده تا خللی در روند اجرای پروژه های گاز رسانی و همچنین خدمات رسانی به مشترکین پیش نیاید.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در پایان با تشکر از زحمات و تلاشهای انجام شده درسال دولت و ملت ،همت و همدلی درخواست داشت انشاء ا... در سال جدید برنامه جامعی متناسب با بودجه های تخصیصی و امکانات موجود تدوین تا ضمن مرتفع نمودن معظلات موجود شاهد رشد و توسعه گاز رسانی در سال جدید باشیم.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .