عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دبیرشوراي فرهنگی شركت گاز استان گلستان ازبرگزاري مسابقات قرآني((بهاردربهار))خبر داد


دبیرشوراي فرهنگی شركت گاز استان گلستان ازبرگزاري مسابقات قرآني((بهاردربهار))خبر داد

 به گزارش روابط عمومي،سید جواد موسوی در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی گاز گلستان از برگزاری مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی بهاردر بهار ویژه کارکنان و خانواده آنان در چند روز آینده خبر داد .

 وی افزود:همه ساله این مسابقات با هدف ترويج فرهنگ قرآني و معارف اسلامي با حضور خادمین قرآنی انجام می شود که شرکت کنندگان علاقه مند در رشته های مورد نظر با سایرین رقابت می کنند .

 دبیر شوراي فرهنگی گاز گلستان گفت:پس از فراخوان انجام شده تعداد 80 نفر از کارکنان شركت و خانواده قرآنی آنان در دو گروه ذکور و اناث در رشته های حفظ ، ترتیل ، تحقیق،مفاهیم،نهج البلاغه ، قصه های قرآنی و اذان ثبت نام نمودند كه بصورت جداگانه با هم به رقابت خواهند پرداخت .

 موسوی تصریح کرد:کتب مرتبط با هر رشته نیز تهیه و در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شوند ضمن اینکه جهت داوري اين مسابقات از حضور اساتید و قاريان برجسته استان استفاده می شود.

 وي در ادامه افزود :انشاء ا.. در مراسم اختتامیه این مسابقات که در پنجم اسفند همزمان با ولادت پیام آور کربلا حضرت زینب کبری (س) و با حضور تنی چند از علما و چهره های برجسته قرآنی استان در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار خواهد شد به نحو شایسته ای از نفرات برتر تجلیل بعمل خواهد آمد.

 دبیر شوراي فرهنگی شركت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت:نفرات برتر هر رشته انشاء ا.. در مسابقات نهائی بهار در بهار شرکت ملی گاز ايران حضور خواهندیافت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .