عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جاده هاي راميان براي استقبال از مسافران نوروزي آماده مي شوند


جاده هاي راميان براي استقبال از مسافران نوروزي آماده مي شوند

جاده هاي راميان براي استقبال از مسافران نوروزي آماده مي شوند

با نزديك شدن به عيد نوروز و آغاز مسافرت هاي نوروزي، جاده هاي حوزه استحفاظي شهرستان راميان آغوش خود را براي استقبال از مسافران گشوده اند تا سفري امن و شاد براي آنان رقم خورد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، راهداران و عوامل راهداري مستقر در اداره راه و شهرسازي شهرستان راميان با انجام عمليات متعدد راهداري و پاكسازي و منظرآرايي حريم راه ها در حال فراهم سازي بستري مناسب براي تردد رانندگان عبوري از اين شهرستان مسافرپذير هستند.

سرپرست اداره راه و شهرسازي راميان با اشاره به اهميت ايمن سازي و منظرآرايي حريم راه ها براي جذب مسافران نوروزي و افزايش زمان ماندگاري آنان در شهرستان، اقدامات راهداري اين اداره را در ايام نوروز تشريح كرد و گفت: با استقرار دو اكيپ اجرايي از عوامل و نيروهاي راهداري در محورهاي تحت پوشش شهرستان اقدامات گوناگون راهداري و ايمن سازي محورها در حال انجام است.

به گفته مهندس "حسن حقيقت"، نظافت و پاكسازي سطح و حريم راه ها، ترميم شانه و رفع اختلاف كناره راه ها و ترميم 17 مورد از علائم عمودي و افقي محورهاي اصلي و روستايي شهرستان از جمله اين اقدامات به شمار مي رود.

وي ادامه داد: آشكارسازي سه نقطه از نقاط پرتصادف حوزه استحفاظي، جمع آوري دستفروشان، شستشوي چهار هزار و 500 مورد تابلو و علائم، نصب 28 مورد تابلو و علائم اخطاري و انتظامي و نصب 12 مورد مسيرنما و خطرنما از ديگر اقدامات محسوب مي شود.

حقيقت، همچنين از نصب شش مورد چراغ چشمك زن و بال كبوتري سولاري و نصب 12 ميله ترافيكي، تنقيه پل ها و آبروها و آماده سازي و تجيهز ماشين آلات راهداري به عنوان بخشي ديگر از اقدامات راهداري نوروزي نام برد كه تا قبل از تعطيلات ادامه خواهد داشت.

اداره راه و شهرسازي راميان حدود 260 كيلومتر از راه هاي استحفاظي استان گلستان را تحت پوشش دارد كه از شهر خان ببين تا آزادشهر در شرق اين استان را در بر مي گيرد.

محورهاي خان ببين – آزادشهر و محور مازياران- آزادشهر از محورهاي اصلي و محور اولنگ از محورهاي روستايي حوزه استحفاظي اين شهرستان محسوب مي شوند كه در حال حاضر محور اولنگ بر اثر آسيب هايي كه از سيلاب هاي گذشته ديده بود در حال بهسازي و مسدود است و فقط ترددهاي محلي از آن صورت مي گيرد.

براساس سر شماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 شهرستان رامیان با بيش از 85 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .