عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عملكرد راه و شهرسازي كلاله در نوروز 95 تشريح شد


عملكرد راه و شهرسازي كلاله در نوروز 95 تشريح شد

عملكرد راه و شهرسازي كلاله در نوروز 95 تشريح شد

 رئيس اداره راه و شهرسازي كلاله با ارائه گزارش اجمالي، عملكرد راهداري نوروزي اين اداره را در طول راه هاي استحفاظي شهرستان تشريح كرد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس"قاسم دبوري فريماني" در گفت و گو با پايگاه اطلاع رساني اين اداره كل، گفت: با انجام اقدامات راهداري در سطح راه هاي استان، تمام تلاش و توان براي ارائه خدماتي مطلوب و مورد رضايت مردم ومسافران و در جهت ارتقاي ايمني راه ها صورت گرفته است.

به گفته وي، اصلاح و ترميم شانه راه هاي استحفاظي و ترميم آبرويي در محور عزيزآباد با 300 ميليون ريال اعتبار از اقداماتي بوده كه براي برقراري سفري ايمن و شاد مسافران اجرا شده است.

دبوري ادامه داد: براي جذب گردشگر در محور توريستي خالد نبي نيز سعي شد با ريزش برداي 2 كيلومتر و اجراي 400 كيلومتر آسفالت حفاظتي و علف زني شانه ها اقدام شود.

وي از لكه گيري يكهزار مترمربع از راه هاي شهرستان با اعتباري حدود يكصد ميليون ريال به عنوان بخشي ديگر از اقدامات اين اداره در ايام نوروز و طرح راهداري نوروزي نام برد و افزود: اجراي خط كشي شطرنجي و نصب 800 عدد چشم گربه اي، 200 عدد علائم عمودي و افقي و 6 دستگاه چراغ چشمك زن سولار از ديگر اقداماتي است كه به جهت افزايش ايمني محورها صورت گرفت.

به گفته اين مقام مسوول در كلاله، شستشوي علائم و تابلوها، علف تراشي و پاكسازي و منظرآرايي حريم راه ها از نخاله و زباله و آشكارسازي نقاط و مقاطع پرتصادف راه ها با نصب بنرهاي اطلاعاتي و علائم ايمني از ديگر اقدامات به شمار مي رود.

دبوري اضافه كرد: در اين مدت همچنين سعي شده در محل حوادث جاده اي حضور مستمر داشته و بازديدهايي به همراه فرماندار و مسوولان شهرستان از اكيپ هاي راهداري مستقر در راه ها بعمل آيد.

460 كيلومتر از راه هاي استان گلستان تحت پوشش استحفاظي شهرستان كلاله قرار دارد.

شهرستان کلاله با 160 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد و فاصله آن از گرگان مرکز این استان حدود 140 کیلومتر است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .