عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ساخت کارت پستال توسط دستان کوچک کودکان گمیشانی به عنوان هدیه روز مادر


ساخت کارت پستال توسط دستان کوچک کودکان گمیشانی به عنوان هدیه روز مادر

ساخت کارت پستال توسط دستان کوچک کودکان گمیشانی به عنوان هدیه روز مادر

 به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) صورت گرفت:همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گمیشان میزبان کودکان پیش دبستانی مهد نازگل به همراه مادرانشان شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، مهرپویا مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری گمیشان ضمن خوش آمد گویی و تبریک این روز فرخنده به مادران گفت: امروز با فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها فرصت را مغتنم دانسته تا در این نشست صمیمی دورهم جمع شده و این روز مبارک را به شما مادران بزرگوار تبریک بگوییم.

وی افزود: وجود پر ارزش شما در کنار فرزندانتان در مجموعه کانون همیشه برای ما قابل احترام بوده و حضور شما زنجیره همبستگی میان ما و شما را محکم تر خواهد کرد.

در این روز فعالیت هایی از قبیل کارگاه‌های معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س)، نمایش انیمیشن موزیکال، قصه‌گویی با عنوان "مادر فرشته من" و هم چنین مسابقه ای با حضور کودکان و مادران آن ها برگزار شد.

گفتنی است، در این ویژه برنامه با برگزاری کارگاه کاردستی با عنوان "هدیه ای به مادر"، کودکان کارت پستال هایی رنگارنگ ساخته و به مادران خود هدیه دادند.

 

ساخت کارت پستال توسط دستان کوچک کودکان گمیشانی به عنوان هدیه روز مادر

 


تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .