عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین نکوداشت پدران شهدای گلستانی در سال 95 برگزار شد


اولین نکوداشت پدران شهدای گلستانی در سال 95 برگزار شد

 به گزارش ایثار واحد گلستان، اولین نکوداشت پدران شهدای استان امروز چهارشنبه 8 اردیبهشت 95 با حضور نماینده ولی فقیه در مجلس خبرگان رهبری و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

علی اصغر فاضلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن خیر مقدم افزود: این مراسم در ادامه ی مراسم پدران آسمانی بوده که در گلزار شهدا با حضور فرزندان شهدا برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران درسخنانی با تجلیل از مقام شهدای گرانقدر خاطر نشان کرد: شهدا متعلق به همه است و اگر امروز امنیتی است به واسطه خون این شهدای عزیز است.

وی تصریح کرد:خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از وظایف مهم بنیاد شهید و از وظایف ملی و حاکمیتی است.

فاضلی یادآور شد: یقینا یکی از خصلت هایی که موجب رضایت و خشنودی پروردگار می شود دوستی با دوستان شهدا و دشمنی با دشمنان شهدا خواهد بود.

در ادامه آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان ضمن ایراد سخنرانی و تبریک ماه مبارک رجب تصریح کرد: بهترین هدیه برای شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان وتکریم و تجلیل از پدران شهدا است.

نماینده خبرگان رهبری متذکر شد: فرهنگ ايثار و شهادت بايد در زندگي ما تاثيرگذار باشد و ادامه دهنده راه شهدا در حفظ نظام اسلامي و كشور باشيم.

بنا بر این گزارش،در پایان مراسم از پدران شهدای مدافع حرم با اهداء لوح یادبود تجلیل شد.

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .