عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پرداخت الکترونیکی گاز بها گامي موثر در كاهش هزينه هاي جانبي مشتركين است

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان:

پرداخت الکترونیکی گاز بها گامي موثر در كاهش هزينه هاي جانبي مشتركين است

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: پرداخت الکترونیکی گاز بها، گامي موثر در توسعه خدمات گازرساني و كاهش هزينه هاي جانبي براي مشتركين مي باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان، مهندس صفرعلي جمال ليواني با بیان مطلب فوق افزود: بهره گیری از روشهای مختلف پرداخت غیرحضوری قبوض ،به میزان قابل توجهی در وقت و هزینه های مربوط به پرداخت گاز بهاء صرفه جویی مي شود .

 

وی تصريح كرد: روشهای مختلفي به منظور پرداخت غیر حضوری وجود دارد كه از جمله آنها می توان به سيستم پرداخت POS ،خودپرداز بانکها (ATM) ، اینترنت ، تلفن بانک ، همراه بانك و.. موارد دیگر اشاره کرد.

 مهندس جمال ليواني در ادمه گفت:در حال حاضر تمايل افراد در استفاده از خدمات الكترونيكي پرداخت روز به روز درحال افزايش است و تعداد زیادی ازمشترکین شرکت از روشهای مذکور جهت پرداخت گاز بها استفاده می كنند كه اين امر درحد مطلوبی در روند پرداخت گاز بهاء تسهیل مي كند وگامي موثردر توسعه خدمات گازرساني وكاهش هزينه هاي جانبي براي مشتركين مي باشد.

 

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان از مشترکین در خواست داشت: در صورت امکان از سیستمهای الکترونیکی جهت پرداخت فیش قبض گاز استفاده نمایند چرا که علاوه بر اینکه راحتی و آسایش و همچنین تسریع در پرداخت را بهمراه داشته و از صرف وقت و هزینه های اضافی مرتبط جلوگیری می کند ، کمک بزرگی در توسعه گازرسانی و چرخه اقتصادی استان می باشد .

 

وي در ادامه افزود: تلاشهاي زيادي براي فرهنگ سازي پرداخت الكترونيكي از طرف شركت انجام شده و رايزنيهاي مختلفي نيز جهت بهره گيري از آخرين تكنولوژيهاي الكترونيكي پرداخت با بانكها ،موسسات و سازمانهاي ذيربط صورت پذيرفته تا مقبوليت مشتركين شركت را جهت استفاده از اين سيستم هاي بالا ببريم و بتوانيم به اهداف مورد نظر در اين خصوص برسانيم.

 

جمال ليواني افزود: پرداخت حضوري و سنتي گاز بها از طريق بانكها و پست بانكها حدود 650 تومان هزينه براي شركت در بردارد ولي پرداخت الكترونيكي فقط مبلغ 100 تومان هزينه به اين شركت تحميل مي كند و حدود 550 تومان براي شركت صرفه جويي در بر دارد ضمن اينكه مبلغ پرداختي در كوتاه ترين زمان به حساب شركت واريز شده و مشمول فاصله زماني نمي گردد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در خاتمه اظهار داشت: در حال حاضر حدود 53 درصد قبوض مشترکین از طریق الکترونیکی انجام مي شود كه این امر نشات گرفته از توجه مردم شریف به استفاده از خدمات الكترونيكي است و اميدواريم اين ميزان بيشتر شده و به بالاترين حد خود برسد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شركت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .