عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پویایی سامانه 124 نیازمند همکاری و اعتماد مردم است


پویایی سامانه 124 نیازمند همکاری و اعتماد مردم است

 

سامانه 124، مجموعه‌ای پویا و به روز است که برای دریافت به هنگام و یکپارچه شکایات ، انتقادات و پیشنهادهای همشهریان محترم در حوزه عرضه کالا و خدمات راه اندازی شده است که پویایی آن نیازمند همکاری و اعتماد مردم است.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، مدیریت نظارت و بازرسی این سازمان با بیان مطلب فوق گفت : هم استانی های محترم در هر لحظه از شبانه روز می توانند تنها با اعلام شکایت خود از طریق سامانه تلفنی 124 موارد مورد نظر را به همکاران ما در این حوزه اعلام نمایند .

علی اصغر اصغری افزود: مجموعه کارکنان حوزه بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن وتجارت گلستان رسیدگی در کوتاه ترین زمان ممکن و اعلام نتیجه به درخواست کننده را از وظایف ذاتی خود می دانند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم از هر نقطه استان و در هرجایی که به تلفن دسترسی داشته باشند می‌توانند گزارشات خود را در زمینه های مقابله با گرانفروشی و کم فروشی ، قاچاق کالا ، تقلب در عرضه ، نداشتن پروانه کسب واحد صنفی ، اخفاء و امتناع از عرضه کالا ، عدم صدور فاکتور ، فروش اجباری کالا به همراه کالای دیگر ، احتکار ، حراج غیرقانونی ، عدم نصب برچسب قیمت کالا و .............. را به این سامانه اعلام نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : صنعت ،معدن و تجارت
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 842
  • کد خبر : 2081