عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با برنامه زنده رادیویی گلستان سلام


مصاحبه مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای با برنامه زنده رادیویی گلستان سلام

همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان، مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای در مصاحبه با برنامه زنده رادیویی گلستان سلام، به ابعاد گوناگون موضوع جوان، نشاط و نوآوری پرداخت.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل، در این گفتگو با اشاره به نامگذاری این روز به جوان، نشاط و نوآوری، گفت: یکی از شاخصه های جامعه ایرانی در افق چشم انداز اینطور تعریف شده است که برخوردار از دانش پیشرفته، توانا در تولید علم وفناوری، متکی بر سهم برتر منابع انسانی و سرمایه اجتماعی در تولید ملی می باشد.

 وی در ادامه اظهار داشت: نشاط در صورتی اتفاق می افتد که بدانیم توفیقی حاصل کرده ایم، بدانیم موثر هستیم و این در صورتی حاصل خواهد شدکه با یادگیری مستمر در فراگیری مهارت های مختلف قوی ظاهر شویم و اگر یادگیری مستمر و تداوم داشته باشد، نوآوری هم به دنبال خواهد داشت.

 تیرانداز در ادامه افزود: نگاه نوآوری در هر زمینه و فعالیت شغلی زمینه ساز پیشرفت خواهد شد و اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در بین جوانان خود نمونه های زیادی از این جوانان را دارد که با نگاهی بلند و با امید توانسته اند موفقیت های خوبی کسب کنند و بعنوان مثال اختراع قفل میل ریش تریلر، انبر جوشکار هوشمند، دستگاه خردکن پلاستیک و کاغذ، دستگاه لاتکس پوش، رسانه اعلام سرقت کابل های برق، دستگاه جمع آوری و دسته بندی برگ و خاشاک، دستگاه تولید کننده چای کمپوست، سرعت گیر هوشمند، سیستم اعلام نشت گاز و... از جمله اختراعات این جوانان دارای ذهن خلاق و با انگیزه می باشد.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد: با ایده پردازی همین جوانان این اداره کل توانسته است در موضوع تدوین استانداردهای شغل و شایستگی جدید خوش درخشیده و با همکاری نهادهایی از قبیل پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان، کمکی در توسعه نوآوری داشته باشد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .