عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تقدیر نماینده ولی فقیه از 2 جوان برتر اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان


تقدیر نماینده ولی فقیه از 2 جوان برتر اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

تقدیر نماینده ولی فقیه از 2 جوان برتر اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

 به مناسبت سالروز ولادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان، هفتمین نشست جوانان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان با حضور معاونین استاندار گلستان،مدیران کل و جمعی از جوانان استان برگزار شد و در پایان از جوانان موفق استان در زمینه های مختلف تقدیر بعمل آمد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این مراسم آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان گفت: پیشرفت کشور مرهون میدان دادن به جوانان توسط دستگاه های اجرایی و ارگان هاست و جوان در میدان می تواند خودش را نشان دهد.

 امام جمعه گرگان با اشاره به موضوع این نشست در خصوص فضای مجازی نیز گفت: فضای مجازی می تواند فرهنگ ها و دیدگاه ها را عوض کند و مقدمه ای باشد برای جهانی سازی که دنیای غرب از آن به عنوان آینده جهان پیش بینی کرده است؛ فضای مجازی هم خیلی مفید و البته می تواند بسیار هم خطرناک باشد.

 همچنین در این نشست از علی درویشی دارنده مدال طلا در رشته تأسیسات الکتریکی و مهوش درویشی دارنده مدال برنز در رشته قنادی در شانزدهمین مسابقات ملی مهارت، جوانان موفق اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، توسط نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولین تقدیر بعمل آمد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .