عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصاحبه رادیویی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با صدای مرکز گلستان


مصاحبه رادیویی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با صدای مرکز گلستان

مصاحبه رادیویی مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان با صدای مرکز گلستان

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان تیر انداز مدیر کل طی مصاحبه ای با رادیو صدای گلستان ضمن تبریک سال نو به اعلام برنامه های آموزشی اداره کل در سال 1396 پرداخت.

وی افزود : برنامه های آموزشی سال جاری طی سند مبتنی بر 8 راهبرد و161 عنوان بوده که بر اساس نیروی انسانی، ظرفیت و امکانات موجود استان از سوی ستاد سازمان تدوین شده و به استان ابلاغ شده است.

 تیرانداز بیان کرد : با توجه به رویکرد های جدید در حوزه اقتصاد حدود 200هزار نفر -ساعت آموزش مهارتی در حوزه فناوری راهبردی ونوین برای سال 1396 در استان گلستان در نظر گرفته شده است .

 تیرانداز تصریح کرد : موضوع بنگاه های اقتصادی را در دستور کار داریم و طی نشستی که با دوستان در حوزه ی شرکت شهرک های صنعتی بودیم در خصوص ادامه برنامه اقتصاد مقاومتی سال 95 در حوزه صنایع، صنوف و بنگاه های اقتصادی صحبت کردیم.

 وی در خصوص تحقق عدالت اجتماعی آموزشی بیان کرد:تحقق عدالت اجتماعی آموزشی از جمله مهم ترین موضوعات است که در همین راستا توسعه آموزش های کسب وکار های کوچک، کار آفرینی، خوداشتغالی و مشاغل خانگی برنام ریزی شده است.

 وی در پایان گفت : ساز و کار آموزشی و برنامه ریزی ویژه در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی که از اولویت های دهستانی هم بود امسال با برنامه ریزی ویژه تر قرار است به اجرا در بیاید.

 شایان ذکر است وی در خصوص نحوه ثبت نام در دوره های آموزشی مراکز دولتی و خصوصی اطلاعاتی را ارائه کرد .

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .