عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازديد روساي بازرگاني مناطق راه آهن جمهوري اسلامي از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد


بازديد روساي بازرگاني مناطق راه آهن جمهوري اسلامي از منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد

 مديركل بازرگاني و بازاريابي راه آهن راه آهن جمهوري اسلامي ايران به همراه مدیران کل شمال و شمال شرق 2 و معاونين فني ، روسا و مديران گروه هاي بازرگاني و بازاريابي نواحي از بندر امیرآباد بازديد نمودند.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه آهن شمال شرق ۲، مديركل بازرگاني و بازاريابي راه آهن جمهوري اسلامي ايران در این بازدید به حاضرین گفت منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد  به خاط وجود مزیتهایی همچون تعداد اسکله هاي پيش بيني شده، اتصال به شبکه سراسري راه آهن، احداث پالايشگاه نفت، وسعت محوطه هاي پشتيباني مزيت هاي مهم اين منطقه است که باعث  مي شود .

سيد مرتضي علي احمدي  ادامه داد : بندر اميرآباد به عنوان منطقه ويژه و یکی از مهمترين بنادر در شمال کشور و بندري استراتژيک جهت انجام مبادلات کالا بين جمهوري اسلامي ايران با کشورهاي حاشيه درياي خزر و آسياي ميانه می باشد.

محمد رضا قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق 2 نیزدرحاشیه اين بازديد گفت : منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با هزار و ۶۰ هکتار مساحت به‌عنوان بزرگترین بندر شمالی متصل به شبکه راه‌آهن سراسری پایلوت کریدور ترانزیتی شمال جنوب است که به دلیل بهره‌مندی از زیرساخت‌های حمل و نقل چند وجهی یکی از آسان‌ترین و ارزانترین راه دسترسی به بازار کشورهای حوزه CIS محسوب می‌شود.

مدیر کل راه آهن شمال و مسولان منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد  نیز از دیگر توضیح دهندگان این بازدید بودند که به ویژگیها و پتانسیلهای این منطقه پرداختند و توضیحاتی بیان نمودند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه آهن شمال شرق 2 - استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 1244
  • کد خبر : 21239