عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار انجمن صنفی پیمانکاران استان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان


دیدار انجمن صنفی پیمانکاران استان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

دیدار انجمن صنفی پیمانکاران استان با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان

 به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی پیمانکاران استان با حضور در محل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان با مدیرعامل شرکت دیدار کردند.

 در این دیدار دوستانه و صمیمی که بیش از یک ساعت بطول انجامید مسائل و مشکلات و پیشنهادات اعضای انجمن مذکور بیان و دیدگاه های ایشان به شرکت آب و فاضلاب روستایی منتقل شد.

 در ابتدای این دیدار هر یک از اعضاء نکاتی را پیرامون موضوعات مبتلابه پیمانکاران و کارفرمایان بیان نموده و آقای علینژاد به نمایندگی از سایرین از نحوه تعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گلستان با انجمن صنفی پیمانکاران استان تقدیر نمود.

 در این دیدار رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان پیمانکاران را بازوهای اجرایی هر سازمان برشمردند و خواهان برنامه ریزی و برگزاری دوره های آموزشی لازم جت ارتقاء سطح توانمندی پیمانکاران بومی استان در بخش آشنایی به قوانین و مقررات مربوط به پیمان شدند

 مهندس مهدی شکیبافر همچنین ضمن تشکر از حضور اعضای حاضر در جلسه خواهان تعامل بیشتر از این نوع شده و بر لزوم توجه به کیفیت انجام کار در پیمانهای منعقده تاکیدکردند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .