عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آسفالت 70 درصد از راه هاي روستايي شهرستان گنبد كاووس به اتمام رسيد

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

آسفالت 70 درصد از راه هاي روستايي شهرستان گنبد كاووس به اتمام رسيد

آسفالت 70 درصد از راه هاي روستايي شهرستان گنبد كاووس به اتمام رسيد

 مديركل راه و شهرسازي گلستان با اشاره به آسفالت حدود 70 درصد راه هاي روستايي گنبدكاووس، گفت: ميزان آسفالت راه هاي روستايي اين شهرستان بالاتر از ميانگين استاني است.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "ابراهيم مبارك قدم" در گفت و گويي خبري، ميزان راه هاي روستايي شهرستان گنبدكاووس را 600 كيلومتر و مقدار راه هاي آسفالته آن را 400 كيلومتر اعلام كرد.

وي با بيان اينكه آسفالت 70 کیلومتر دیگر از راه های روستایی این شهرستان در دستور کار قرار دارد، افزود: در سال جدید تلاش بر آن است که همه روستاهای بالای 50 خانوار از نعمت راه آسفالت برخوردار باشند.

مبارک‌قدم همچنین از تحقق 92 درصدی طرح‌های مسکن مهر در حوزه شهرستان گنبدکاووس خبر داد و گفت: از 5 هزار و77 واحد مسکن مهر که به صورت دولتی و خودمالکی در شهرستان گنبدکاووس تعریف شده بود، تعداد 400 واحد نیمه تمام است که در شش ماه آینده به بهره‌ برداری می‌رسد.

اين مقام مسوول در گلستان اظهاركرد: روکش آسفالت 30 کیلومتر راه روستایی، 18 کیلومتر راه اصلی و لگه گیری 16 کیلومتر راه اصلی و روستایی، احداث یک دهنه پل 12 متری و نیز تعمیر، مرمت یا تعریض 10 دهنه پل دیگر در راه های روستایی از مهمترین اقدامات انجام شده در سال 94 و دو ماهه سال 95 درحوزه راه های اصلی، فرعی و روستایی گنبدکاووس بوده است.

مبارک قدم از ایمن سازی 21 نقطه پرحادثه و خط کشی 100 کیلومتر راه روستایی و 148 کیلومتر راه اصلی و فرعی و مرمت و بهسازي راهدارخانه دماغ بعنوان بخشي ديگر از اين اقدامات نام برد.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومترراه دارد كه حدود 915 كيلومتر آن در حوزه استحفاظي گنبدكاووس قرار دارد.

 آسفالت 70 درصد از راه هاي روستايي شهرستان گنبد كاووس به اتمام رسيد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .