عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جام ورزشی "روستا قهرمان" در گلستان برگزار می شود


جام ورزشی "روستا قهرمان" در گلستان برگزار می شود

 به گزارش روابط عمومی ورزش و جوانان گلستان:مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت : برای اولین بار در کشور و با هدف شناسایی استعدادها و افزایش شور و نشاط در جوانان، جام ورزشی روستا قهرمان در مناطق روستایی گلستان برگزار می شود .

 بهمن طیبی روز شنبه در گفتگو با روابط عمومی ورزش و جوانان استان اظهار کرد : برگزاری این رقابت ها در آخرین جلسه شورای معاونین اداره کل ورزش و جوانان گلستان به تصویب رسید و به زودی ستاد اجرایی این مسابقات تشکیل می شود .

وی بیان کرد : توسعه ورزش و تندرستی در روستاها ، افزایش شور و نشاط در قشر جوان روستا ، شناسایی استعدادهای ورزشی ، شناسایی روستاهای مساعدتر برای توسعه زیرساخت های ورزشی و اولویت دار کردن آنها و احیای ورزش های رسمی و بومی محلی در روستاها ، مهمترین اهداف اجرا و برگزاری این مسابقات است .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان افزود : هنوز تصمیم قطعی برای حضور رشته های ورزشی در این رقابت ها گرفته نشده اما اولویت اصلی با رشته هایی است که اکثر روستاها در آن ورزشکار داشته و بتوانند با تیمی کامل در این رقابت ها شرکت کنند .

طیبی به ظرفیت بالای ورزشکاران روستایی اشاره کرد و گفت : اگر بتوانیم زمینه مناسب برای رشد روستاییان با فراهم آوردن امکانات تمرین را فراهم کنیم ، آینده بسیار بهتری در انتظار ورزش گلستان خواهد بود .

وی افزود : هم اکنون روستاهای زیادی در مناطق روستایی گلستان دارای مجموعه های ورزشی با کیفیت مطلوب و نزدیک به استانداردهای تعریف شده هستند که نقش خود را در بهبود سلامت مردم و همچنین شناسایی استعدادهای جدید به خوبی ایفا می کنند .

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان ادامه داد : برخورداری شهرها و روستاهای استان از زیرساخت های ورزشی می تواند راه رسیدن جوانان مستعد مناطق مختلف گلستان به مدال های رنگارنگ مسابقات معتبر داخلی و خارجی را هموارتر کند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .