عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای از شرکت دانش بنیان پارس بافت گلستان


بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای از شرکت دانش بنیان پارس بافت گلستان

بازدید مدیرکل فنی وحرفه ای از شرکت دانش بنیان پارس بافت گلستان

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان به همراه روسای مراکز گرگان و آق قلا از شرکت دانش بنیان پارس بافت گلستان واقع در شهرک صنعتی آق قلا بازدید بعمل آوردند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان، در این بازدید چراغی فر جوان 29 ساله و صاحب اختراع دستگاه تولید بافت سیم فنس و رئیس شرکت دانش بنیان پارس بافت گلستان با اشاره به روند فعالیت این شرکت، گفت: شرکت دانش بنیان پارس بافت گلستان اولین و برترین شرکت سازنده انواع دستگاه اتومات فنس بافی در ایران بوده و با تجربه بسیار در ساخت این ماشین آلات و صادرات این محصول به کشورهای همسایه، محصولات خود را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا در اختیار مشتریان میگذارد و با تلاش حداکثری و چندین ساله توانسته ایم در حال حاضر شرایط مساعدی از لحاظ بازار فروش و جایگاه در کشور پیدا کنیم.

 وی همچنین در ادامه اظهار داشت: با حمایت صندوق کارآفرینی توانستیم افرادی که از لحاظ توانمندی فنی در سطح خوبی بوده و مهارت داشتند بکارگیری و مشغول به کار کنیم و در حال حاضر در زمینه تولیددستگاه بافت فنس در سطح کشور و حتی درخواست و تعامل با کشورهای همسایه فعالیت خوبی داشته باشیم.

 مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای گلستان نیز در این بازدید با ابراز خرسندی از پیگیری و تلاش زیاد در راستای راه اندازی این واحد تولیدی، گفت: مطمئنا ثمره تلاش بالا و سخت کوشی این نتیجه خوب می باشد و جوانان باید امثال این الگوها را دیده تا به قدرت انسان و ذهن خلاق هرفرد در پیشبرد اهداف عالیه خود بیشتر نزدیک شوند.

 ابوالفضل تیرانداز همچنین خواست که با همکاری طرفین بتوان برنامه بازدید از کارگاه تولیدی برای کارآموزان گذاشته شود تا آنها از نزدیک لذت رسیدن به شغل و درآمد مناسب را لمس کنند.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .