عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آرزوی دیرین شهدا و ملت ایران آزادی قدس است


آرزوی دیرین شهدا و ملت ایران آزادی قدس است

 مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان آرزوی دیرین شهدا و ملت ایران را آزادی قدس دانست.

به گزارش ایثار واحد گلستان ، پرسنل بنیاد شهید وامو رایثارگران ، جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگر ، شهدای منا ، مدافع حرم بهمراه مردم روزه دار گلستان و مردم شهید پرور گرگانی از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح یازدهم تیرماه 95 با حرکت در مسیرهای راهپیمایی به سمت محل‌های برگزاری نماز جمعه «مصلی بزرگ شهر گرگان»با شعارهای ضد صهیونیستی ، اعتراض خود را نسبت به مظلومیت ملت فلسطین به گوش جهانیان رساندند.

 در این راهپیمایی علی اصغر فاضلی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان ، پرسنل بنیاد استان و شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهدای منا و مدافع حرم در هوای شرجی و بسیار گرم شهر گرگان به ‌صورت گروهی و انفرادی حضور پررنگی در این راهپیمایی شکوهمند داشتند و از دیگر ‌زیبایی های این حرکت عظیم ، حضور یکپارچه جانبازان در این راهپیمایی شکوهمند بود.

مدیر کل بنیاد گلستان در حاشیه راهیپمایی ضمن تحسین و تقدیر از حضور باشکوه مردم شهر گرگان گفت : آرزوی دیرین شهدا و ملت ایران آزادی قدس است و انشاء ا... به زودی زود و با وعده مقام معظم رهبری از سوی خداوند در آینده ی نزدیک لکه ننگ صهیونیسم از روی زمین برداشته می شود.

در گرگان مردم روزه‌دار از دقایقی پیش از آغاز رسمی مراسم در مبداء اعلام شده برای راهپیمایی حضور یافتند و با آغاز مراسم در حرکت به سمت مصلی شهر گرگان با در دست داشتن پرچم‌ و گفتن شعار های حماسی با مضمون لبیک یا خامنه‌ای ،مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود و آل خلیفه و...در مسیرهای راهپیمایی شرکت نمودند .

حضور در نماز جمعه به امامت آیت اله نور مفیدی نماینده ولی فقیه و قرائت قطع نامه پایانی راهپیمایی از برنامه های پایانی این مراسم شکوهمند بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .