عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان برگزار شد


جلسه دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان برگزار شد

جلسه دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان برگزار شد

 دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان امروز در سالن جلسات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراهیم کریمی مدیرکل این دستگاه اجرایی و رییس دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه 4000 شهید استان در این باره گفت: با همکاری دستگاه های عضو این کارگروه و زمان باقی مانده تا برگزاری اجلاسیه فرصت مناسبی است تا برنامه های اردویی تربیتی با محتوا برگزار نماییم.

 وی در خصوص دستگاه های اجرایی عضو این کارگروه اعلام کرد: جلسه دایره اردویی اجلاسیه با حضور نمایندگان ادارات استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکمیته فرهنگی اجلاسیه، سازمان بسیج دانش آموزی، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروی انتظامی، ارزیاب کمیته فرهنگی اجلاسیه، نماینده بسیج دانشجویی، نماینده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 پیاده گرگان و بسیج طلاب برگزار گردید.

 کریمی در ادامه این جلسه افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان آمادگی دارد تا زمان باقی مانده برگزاری اجلاسیه اردوهای با مناسبت های روز برگزار نماید.

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان و رییس دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه درباره برگزاری اردوها یاد آور شد: این اردوها می تواند در غالب اردوی رسانه ایی بمناسبت روز خبرنگار، اردوی خانواده های شهدای مدافع حرم، اردوی خادمان و متولیان زیارتگاه ها و امامزادگان استان و مساجد، اردوی ائمه جمعه دستگاه های اجرایی استان که با آنها کمتر توجه شده باشد.

 کریمی همچنین یادآور شد: برای برگزاری هر کدام از این اردوها باید محتوای خاص و فضا سازی مناسب با اجلاسیه 4000 شهید استان و در راستای معرفی شهدا و اجلاسیه برنامه ریزی و اجرا گردد.

 در ادامه این جلسه سرهنگ نوروزی جانشین رییس دایره اردویی اجلاسیه 4000 شهید استان اعلام کرد: دستگاه های اجرایی مرتبط این کارگروه برنامه هایی فرهنگی که توسط آن دستگاه در غالب اجلاسیه برگزار می شود، گزارش آنرا به دبیرخانه دایره اردویی اجلاسیه ارسال نمایند.

 وی در ادامه یاد آور شد: محتوا و فضا سازی در برگزاری اردوها خیلی مهم است و باید حتما به آن توجه ویژه شود و محتوا این برنامه حتما باید در غالب معرفی اجلاسیه و برنامه های آن باشد.

 سرهنگ نوروزی همچنین درباره اعزام طلاب اهل سنت در غالب اردو به مشهد مقدس یادآور شد: اعزام این گروه از طلاب با هماهنگی کمیته فرهنگی و دایره اردویی اجلاسیه بوده و همچنین در این اردو فضا سازی مناسب و محتوا آن در خصوص معرفی اجلاسیه و اطلاع طلاب اهل سنت از زمان برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان برگزار گردید.

 جانشین دایره اردویی، تربیتی در پایان در خصوص زمان برگزاری اجلاسیه گفت: زمان برگزاری اجلاسیه 4000 شهید استان گلستان 25 آذرماه سال جاری است.

 جلسه دایره اردویی، تربیتی اجلاسیه بزرگداشت 4000 شهید استان گلستان برگزار شد

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .