عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اردوهاي نشاط و اميد ویژه جمعيت هلال احمر گلستان

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر گلستان:

برگزاری اردوهاي نشاط و اميد ویژه جمعيت هلال احمر گلستان

برگزاری اردوهاي نشاط و اميد ویژه جمعيت هلال احمر گلستان

دبيران و اعضاي شوراي اجرايي كانون هاي فعال دانشجويي و جوانان جمعيت هلال احمر گلستان به اردوهاي نشاط و اميد در اردوگاه مهر بندرانزلي اعزام ميشوند.

به گزارش روابط عمومي جمعيت هلال احمر گلستان؛ اختري با اعلام اين خبر گفت: سازمان جوانان جمعيت هلال احمر با هدف حفظ آمادگي وايجاد توانمندي جهت مشاركت در فعاليت هاي اجتماعي و عام المنفعه و ايجاد انگيزه و علاقه ميان جوانان و اعضاي داوطلب، اردوهاي فرهنگي آموزشي نشاط و اميد را در تابستان٩٥ در دستور كار قرار داده است.

معاون امور جوانان جمعيت هلال احمر گلستان در ادامه افزود: با برنامه ريزي هاي مدون و كارشناسي شده، استراتژي آموزش هاي مؤثر در حوزه مديريت و رهبري گروه همراه با تمرين كار گروهي در قالب كانوني و ايجاد نشاط و پويايي در ميان جوانان از جمله دستاوردهايي است كه در اين اردوها براي دبيران و اعضاي شوراي اجرايي كانون هاي فعال سراسر كشور محقق خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد: اردوهاي فرهنگي آموزشي نشاط و اميد از تاريخ ١٤مرداد آغاز و تا٢شهريور ادامه خواهد داشت.٢گروه از دبيران و اعضاي شوراي اجرايي فعال كانون هاي جوانان و دانشجويي خواهر گلستان به اين اردوها اعزام شده و پسران نيز در قالب ٢اردوي مجزا به اردوگاه مهر بندرانزلي اعزام خواهند شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .